פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר ניתוק נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
התנתקתי משירותי חברת 012 ב-07/05/12 בעזרת האתר netek, אך חודש לאחרי חייבו אותי. אחרי שהתקשרתי לברר למה, לא נתנו לי תשובה ברורה ואחרי המתנה ארוכה מאוד הנציגה הבטיחה לברר את הסיבה ולחזור אלי. ב26/06 אחרי שלא קיבלתי שום תשובה ואף אחד לא חזר אלי, חייגתי שוב, ושוב פעם הבטיחו לחזור אלי. בינתיים גם חייבו אותי שוב. היום התקשרתי עוד הפעם ולחברת 012 יש תקלה, והיא לא יכולה לעזור לי. לאחרי שביקשתי שתרשום את הטלפון שלי ותחזור אלי,קיבלתי תשובה שלילית.
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה