פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם, גביית כספים ביתר שלא כדין, בזבוז זמן ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
http://www.012.net/012Smile/Pages/contact_us.aspx כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 16.4.2012, לפני שלושה וחצי חודשים, ביצעתי טלפונית עם 012 עיסקת באנדל התקפה למשך שנה שלמה, לפיה אני משלמת ל-012 סכום קבוע עבור שירותי אינטרנט, ו-012 מעבירה לבזק את חלקה מאותו סכום שאני משלמת, כתשלום עבור התשתית.
להפתעתי, לאחר חודשיים ומחצה שבמהלכם אני משלמת לחברת 012 בהוראת קבע עבור הבאנדל, לפי המוסכם בעיסקה שבינינו*, החלה חברת בזק לחייב את חשבוני ללא ידיעתי וללא הסכמתי בהוראת קבע על מאות שקלים, בעוד אין אני קשורה כלל עם חברת בזק באופן אישי וגם מעולם לא הייתי קשורה לבזק לצורך שירותי אינטרנט, אלא רק על ידי הבאנדל וזאת בעקיפין בתיווך 012.
לאחר שהתקשרתי לבזק לברר על שום מה החיוב, בזק הפנתה אותי ל-012.
מאחר שאין כל הצדקה לשלם תשלום כפול שאינו מוצדק עבור שירותי אינטרנט, ביטלתי בלית ברירה את הוראת הקבע לבזק.
והנה אתמול, למחרת ביטול הוראת הקבע שאליה לא הסכמתי מעולם לחברת בזק, שלחה אלי חברת 012 מסמך תחת הכותרת "עדכון באשר לתוכניות שבמינוייך" שבה למעשה היא משנה ללא הסכמתי ובאופן חד-צדדי את ההסכם בינינו: במקום עיסקת הבאנדל שעליה הסכמנו, עלי לשלם אך ורק לחברת 012 את חלקה ולהתחשבן עם בזק בנפרד, וזאת בניגוד לעיסקה.
כשהתקשרתי אתמול (26.7.2012) לחברת 012, נאמר לי על ידי נציגת השירות שאותה נציגה של 012 שמולה ביצעתי את העיסקה - טעתה, שימו לב, לדברי 012 הנציגה שלהם טעתה, ולדבריה "אין באנדל כזה".
באותה שיחה אתמול עם נציגת 012 דרשתי מחברת 012 למלא את חלקה בהסכם בינינו. נציגת 012 סרבה בתוקף.
חשוב לציין שאת פרטי עיסקת הבאנדל קיבלתי בשתי שיחות ובמועדים שונים, משתי נציגות שונות של חברת 012, כך שטענת 012 בדבר טעות כביכול של נציגתם תמוהה. רק בשיחה השנייה סוכמה העיסקה בינינו, לאחר ששקלנו הצעות מחברות שונות ולאחר אימות חוזר של פרטי הבאנדל מול נציגה אחרת של 012.
בידי "עדכון באשר לתוכניות שבמינוייך" שנשלח אלי על ידי 012 המעיד על תנאי העיסקה ל-12 חודשים שעליה הוסכם ביום 16.4.2012, וכן "עדכון באשר לתוכניות שבמינוייך" שנשלח אלי על ידי 012 אתמול, 26.7, המשנה חד צדדית ללא הסכמתי את מהות העיסקה 8.5 חודשים לפני סיומה, וכן בידי הקלטות שיחותי עם נציגות 012, לרבות שיחת העיסקה הטלפונית, לצורך אימות דבריי.

*למעט תשלום על הגנה על תיבת הדואר שאותו הוריתי לבטל עוד במעמד ביצוע העיסקה, וש-012 גבתה ממני בניגוד למוסכם בינינו, ואשר עלי לציין שהסכימה לבטל ולזכות אותנו בסכומים שנגבו בניגוד למוסכם בעיסקה לאחר שפנינו אליה פעמיים ולאחר שהבהרנו כי בנוסף לעובדה שהגנה על תיבת הדואר אינה מופיעה בפרטי ההסכם ששלחה אלי 012, יש בידינו הקלטה שבה אני מורה לנציגת 012 לבטל את חבילת ההגנה שבתשלום.
כספי סוג הנזק :
על חברת 012 לקיים הסכם עם לקוח פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציג מדיה חברתית שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת מדיה חברתית . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה