פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לצורך נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת 012 מחייבת את סבתא שלי ,אישה מעל גיל 90, על דמי מנוי לשיחות לחו"ל.
החיוב לא מתבצע ישירות דרך 012 אלה דרך החיובים של בזק.
לא מובן איך חוברה ל 012 ולא לקחו ממנה חשבון בנק או כרטיס ולא שולחים חשבונית.
בבירורי את הנושא מול בזק.אמרו לי ש012 מעבירים בקשה לחיוב והם פשוט מחייבים. שם לפחות מסרו לי מידע על המנוי כי יש לי 4 ספרות אחרונות שעל פי החוק מספיקות בשביל למסור מידע על המנוי.
התקשרתי היום ל 012 ולא היו מוכנים לשתף איתי פעולה.הועברתי לבקשתי למנהל שאמר שסבתא שלי ביקשה לא למסור פרטי תשלום וביקשה כביכול שחיובים יהיו דרך בזק.נוסף על כך לא היה מוכן לבטל את החבילה כי לא רשום שאני מיופה כוח. רצו בכוח לשוחח עם סבתא שלי שהיא אישה שלא מבינה כלל בנושא כי חצתה את גיל ה 90 ולא מבינה עברית. אם הייתי נותן להם לדבר עם סבתי לא מובן איך הם היו יודעים שזאת אכן היא. לכן יש חוק של זיהוי לפי 4 ספרות אחרונות.המנהל לא היה סבלני ולא עזר בכלום וניתק לי את השיחה בפנים. לא מובן איפה התבונה והרגישות שכה נחוצה לנציגי שירות ככלל ומנהל בשירות בפרט.
מניסוני אני יודע שיש חברות רבות בתחום התקשורת שהרה יותר רגישות בנושאים האלה.
לאחר שניתק את השיחה התקשרתי מיידית לשירות הלקוחות ונציגה אמרה שחוזרת מיידית וכבר יותר משעה לא חזרה וכנראה לא תחזור
אמרתי לעצמי בוא נעשה ניסיון קטן.
שוחחתי בצאט עם נציגה של 012 ושאלתי אם הם יכולים לחבר אותי למסלול שיחות לחו"ל ולחייב אותי דרך בזק. התשובה הייתה : לא ניתן לשלם דרך בזק,אופן התשלום מתבצע ע"י אמצעי תשלום קבוע במערכת.
לו כך היה הדבר בפועל והיו מחייבים את סבתי בחיוב נפרד היינו שמים לב לחיובים הגלויים ולא היינו חייבים לבלוש אחרי חברה שכלל לא ידענו לקיומה.נוסף על כך הייתי מקבל שירות מלא כי היו מזהים אותי כמו כל לקוח ע"י 4 ספרות אחרונות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + שינוי נהלים ושיפור טיב השירות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה