פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק כספי ללקוח כתוצאה מאי-עמידת הספק בהתחייבותו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:


לכבוד
המועצה הישראלית לצרכנות – מחלקת פניות הציבור
אמון הציבור לקידום הגינות בעסקים - מחלקת פניות
"צרכנות הוגנת" - פניות הציבור
012 סמייל – מחלקת פניות הציבור


הנדון: תלונה על הצעה כוזבת ללקוח וכתוצאה מכך גרימת נזק כספי ללקוח


בחודש ינואר 2012 פנתה אלי טלפונית נציגת המכירות של חברת "012 סמייל" בהצעה לקבל מ-012 שרות הטלפון הקווי בבית ושרות האינטרנט. בתשובה פירטתי לנציגה שאני לקוחת בזק (קו טלפון ביתי) ולקוחת בזק בינלאומי (ספקית האינטרנט). הנציגה, שהציגה את עצמה בשם ויקטוריה, הייתה אדיבה, עניינית ומאוד שירותית. היא התחייבה שכחלק ממעבר ל-012 כל הניתוקים שלי מהספקים הקיימים יבוצעו ישירות ע"י 012 ללא התערבותי. שירות זה הוצג כחלק מהחבילה שהוצעה לי, ורק בתנאים אלה הסכמתי למעבר. ללא התחייבות מצד 012 לביצוע ניתוק מהספקים הקיימים לא הייתי מסכימה לבצע את המעבר ולא הייתי רוכשת את השרות של חברת "012 סמייל".

בחודש אוגוסט 2012, גיליתי לתדהמתי שספק האינטרנט הקודם – בזק בינלאומי – עדיין ממשיך לחייב אותי בסך 135 שקלים מדי חודש. בפניה לספק הסתבר שלא בוצע שום ניתוק ע"י "012 סמייל". כלומר, חברת "012 סמייל" לא עמדה בהתחייבותה מחודש ינואר – התחייבות ששכנעה אותי לרכוש את שירותי החברה. כתוצאה מכך, הפסדתי סך של 1080 ₪ (135 ש''ח X 8 חודשים).

לאחר שגיליתי שספקית השירות שלי – חברת "012 סמייל" - לא עמדה בהתחייבותה, הייתי כמובן מאוד נרגזת ופניתי למוקד השירות. בשיחת טלפון ביום 14.8.12 סביב השעה שבע בערב נציגת חברת "012 סמייל" בשם אפרת התנערה מכל אחריות. הסתבר שתנאיי השירות, שפורטו לי בחודש ינואר ע"י ויקטוריה, נציגת מכירות מטעם חברת "012 סמייל", לא היוו התחייבות הספק אלא היו הבטחות שווא שהחברה פיזרה על מנת למשוך אותי כלקוחה. בפנייתי באוגוסט בדרישה לתקן את המצב שנוצר עקב אי-עמידתה של חברת "012 סמייל" בהתחייבות שלה לנתק אותי מהספקים הקודמים ללא התערבותי, השיבה לי אפרת שזאת לא אחריותם, הם רק היו צריכים לשלוח לספק את הבקשה, וגם אם זה לא קרה וחויבתי במשך 8 חודשים – חברת "012 סמייל" לא הולכת לתקן את המצב. כאשר ביקשתי לבדוק את הנושא מול דרג בכיר יותר בחברה, נעניתי שהתשובה שקיבלתי היא על סמך התייעצות עם נציגת שירות בכירה, ואם אני מתעקשת, אפרת תעביר את הנושא לדרג בכיר יותר, אבל היא תוכל לחזור אלי רק ביום שישי, 17.8.12 – כמובן לא נציגה זאת ולא נציג אחר של "012 סמייל" לא חזר אלי במועד הנקוב ועד היום - והיא מודיעה לי כבר שהתשובה תהיה אותה תשובה: זאת לא הבעיה של חברת "012 סמייל", והחברה לא הולכת לעשות שום דבר בעניין. זהו שירות גרוע וגישה מאוד לא שירותית מצד הנציג.

לסיכום
• חברת "012 סמייל" עשתה מאמץ רב כדי למשוך אותי כלקוחה.
• חברת "012 סמייל" לקחה על עצמה במעמד מכירה התחייבות לנתק אותי מספקים קודמים ללא התערבותי.
• 012 לא עמדה בהתחייבותה.
• כתוצאה מכך נגרם לי נזק כספי בסך 1080 ₪.
• בפניה למוקד שירות, חברת "012 סמייל" התנערה מהתחייבות שלקחה על עצמה במעמד מכירת שירות וסירבה לפעול על מנת לתקן את הנזק שנגרם כתוצאה מאי-עמידה שלה בהתחייבותה.

זוהי דוגמא חמורה של בית עסק שאינו עומד בהתחייבויותיו ומציג תנאיי עסקה כוזבים על מנת למשוך את הלקוח – וזה דורש את טיפולכם המסור.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה