פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ומקצועיות-012 פשוט תת רמה נושא התלונה:
מורד אסתר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
012 לא להתחבר!!!!!
פשוט ביזיון. באמת צר לי ששכנעתי את אמא שלי לעבור לחברה עם שירות כמו שיש אצלכם.
חודש אנחנו מנויים אצלכם וסבלנו מטכנאי שהגיע לסדר נקודה נוספת של קו(לבסוף ניתק את הטלפון בבית והלך ולבסוף אבא שלי סידר את התקלה), אחרי חודש(מכשיר חדש) פתאום מתקלקל ה "סופר בוקס" ויש צורך להחליף לחדש ומודיעים לנו שרק אחרי החגים ישלחו לנו.
והדובדבן שבקצפת זה ניתוק הטלפון בפרצוף על ידי "נציגת שירות בכירה" אורטל. כל זאת לאחר המתנה של 30 דקות.
חבל מאוד באמת אני לא הולך להמליץ ואפילו להניא אנשים מלהתחבר אליכם. פשוט ביזיון.
נוסף על כך כתנאי לניתוק הם מחייבים אותנו במשלוח "הראוטר התקין שלהם" פשוט בושה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק- שגם זה מסתבר צריך לרדוף אחריהם! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מורד טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה