|
|
|
|
|
|
אי דיוק בהסכם האינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני שנה סגרתי עם 012 חבילת באנדל עם הוט.
בעת הסגירה סוכם איתי שאני ישלם 109.90 לחודש ואני אקבל אינטרנט,ספק וhot box.
סוכם איתי גם שלכל בעיה בתשלום וכדומה זה יהיה אך ורק מול 012 ושאין צורך שאני אפנה להוט בכלל.
לאחר מספר חודשים אני פתאום מגלה שיש לי חיוב נוסף של הוט של 10 שקלים.
בעת ניסיון להבין את הבעיה השירות לקוחות של 012מנפנפים אותי להוט שאני אבדוק את הבעיה.
לאחר טירטורים של הלוך ושוב נמאס לי ואני פשוט בעד להתנתק מ012.
אני מחפשסיבה למה להישאר בחברה שאני נצרך לשלם 120 בחודש בשביל אינטרנט(כל החברות האחרות יותר זולות,גם בבאנדלים), וגם שלא מכבדת הסכמים ומנפנפת לקוחות
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי וחזרה להסכם הישן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
הפניה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור |
פתרון: |
|
|
|