פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום מצד 012 למרות שניתנה הוראת ניתוק מחודש מרס 2012 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר פניות אין סופיות לשרות לקוחות של 012 לצורך ניתוק לא צלחו כי כל הזמן השיחה התנתקה בכאילו, התנתקתי ע"י שליחת בקשה דרך אתר נתק בתחילת חודש מרס 2012. מאתו יום אני לקוחה של 013. לפני כמה ימים קבלתי חיוב ע"ס כעט 800 ש"ח על אותה תקופה מחודש מרס. מכיוון שבחברה 012 סמייל מתיחסים אל לקוחות בזילזול ובניתוק טלפון בפנים הוחלט לבטל גם את הוראת קבע, כמובן לאחר בקשת ניתוק. השאלה המתבקשת, למה עכשיו? למה לא בעוד שנתיים כאשר הסכום גדול יותר? נסיון סחיטה מצד החברה? הרי הוראת קבע בוטלהבחודש מרס, כבר אחרי חודש ראיתם שאין תשלום. התנהגות פסולה של חברת 012 סמייל, גם כשניסיתי להתקשר הבוקר הם ניתקו לי טלפון בפנים.
אני מתחילה בהליך משפטי עוד השבוע ובמקביל פונה למשרד התקשורת בגין התנהלות פסולה ואיומים מצד החברה.
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול דרישת תשלום מיידית פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה