פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעיית לקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד
הנדון: ניוד קו טלפון ביתי מבזק ונט ויזיון ל סמייל 012 . כדי להוזיל בעלויות . וקיבלנו את ההיפך .
בתאריך 28-8-12 פניתי לחברת סמייל על מנת לקבל הצעת מחיר לניוד הטלפון הביתי של הורי.
לאור הפרסומת שמאוד עניינה אותי וכנראה הרבה שראו אותה או שמעו אותה וכאן יש הטעיית הציבור .
יש לציין שהורי פנסיונרים שחיים בדוחק כלכלי.ושלאימי יש אחות בארה"ב חולה שהקשר הטלפוני איתה חשוב מאוד.
אין צורך לציין שענו לי מייד דיברתי עם נציג בשם ניסים. הסברתי לו שאני צריכה חבילה ללא הגבלה בארץ לנייחים וניידים וכולל חו"ל. ניסים עשה חשבון שהוא מוזיל לנו את החשבון החודשי ב100 ש"ח לחודש. על פי החשבוניות שלנו מבזק ומ-013. הוא הציע לי חבילה לשיחות לחו"ל 200 דקות והסברתי לו שזה לא מספיק כי יש לנו משפחה בחו"ל. בסיכומו של עניין הגענו לחבילה של 124₪ לחודש כוללת הכול שיחות חפשי נייחים ניידים בארץ ולארה"ב. יש לציין שאמרתי לו שהורי מדברים בסביבות מעל 700 דקות לחול .
בפועל קבלנו חשבונית כעבור חודש על סך של 801.84 ₪. כאשר התקשרתי לברר את פשר העניין,
מעבר לזמן המתנה של כ20 דקות להגיע לנציג נתקלתי בשירות לקוחות מורט עצבים!
יש לציין שאנחנו לא מתקשרים לחו"ל מפחד לחשבונית נוספת מנופחת.
בקשתי לדבר עם מנהל הבטיחו לי שיחזור אלי מנהל ב24 שעות ולא חזרו אלי. כעבור יומיים של צפייה כתבתי להם מכתבים והתקשרתי. רק למחרת חזר אלי מנהל בשם אופיר ושוב הבטיח שתחזור אלי המנהלת שמעליו למחרת. כמובן שזה לא קרה והיא התקשרה כעבור ארבעה ימים כך עברו להם עוד שבועיים...המנהלת אמרה שמה שמתועד אצלם זה רק תכנית של נייחים וניידים בארץ.היא טענה שהשיחה עם איש המכירות לא הוקלטה למרות שיש לי מספר פניה-53921265 .היא הציעה לי זיכוי עתידי של 30% מסך החשבון. כאשר אמרתי שזה לא מקובל עלי היא אמרה שתפנה למנהל מעליה וחזרה אלי למחרת והציעו 40% זיכוי וטענה שזה המקסימום שהם יכולים לעשות. מעבר לעוגמת הנפש שנגרמה פה והנזק הכספי והטרטור של התקשורת עם שירות לקוחות ולנייד שוב את הקו יש פה עניין מוסרי וערכי .
בברכה תהילה שטרית
[email protected]


נב. העתק
1.לרשות להגנת הצרכן.
2.דני שדה
3.אמנון לוי
4.משרד התמ"ת
5.אורלי וגיא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה