פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום מצד 012 למרות שניתנה הוראת ניתוק מחודש מרס 2012 נושא התלונה:
גנתון יניב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
מדהים שאני מוצא את אותה הבעיה בדיוק כמו שלי בקישור -
http://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=26&compID=80137&PageCurr=1&numOfRow=1&
בחודש מרץ ביטלתי את המנוי ב 012 עקב טיסה לחו"ל למשך זמן ארוך.
לאחר כמה חודשי טיול נכנסתי לחשבון שלי באינטרנט (בעודי בטיול) כדי לגלות ש 012 חייבו אותי על פרק זמן של כחצי שנה. ביטלתי דרך האתר את ההרשאה ל 012.
בנוסף לכך אני קיבלתי אישור התנתקות, אך הנציגה אורית טרחה להסביר לי כי הם שכחו לבטל את המנוי והיא רק יכולה לבטל את החוב שלי עליהם (שהצטבר עקב הביטול של ההרשאה דרך אתר ישראכרט).
הייתי בטיול בחו"ל ולא יכולתי לעקוב אחר החשבון שלי וכעת אני מגלה כי חויבתי על כ 300 ש"ח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא + ריבית עם הסכום ששילמתי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גנתון טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה