פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כסף לא בידעה מספר שנים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני פונה אליכם בעקבות תלונה חמורה מול 012
פניתי אליהם על מנת להוזיל עלויות בחבילה. ההורים שלי משלמים שלי על אינטנרט 95 ש"ח, רק ל012. סכום מטורף ולא הגיוני.
בעקבות כך שלא מגיעות חשבוניות כבר מספר שנים טובות, החלטתי להרים צלצול על מנת להוזיל עלויות מתוך מחשבה כי ההורים שלי שלא מבינים בנושא , נרדמו בשמירה .
בעת פנייתי לנציגה הסבירה לי כי יש תשלום על שיחות לחול שאפשר להוזיל ככה את המנוי , לאחר שהייתי מופתעת כי בתור עובדת חברה עשיתי לה מבצע של בזק לחול.
שאלתי אותה מאיפה נובע החיוב, והיא טענה שזה בא עם המבצע, לאחר שהתעקשתי כי לא הגיוני לא דרשנו דבר כזה , התייעצה וחזרה עם תשובה שאחד מהמשפחה הוסיף, כל הפרטים ששאלתי אותה היא לא ידעה לענות מול מי נעשה ולמה, מסתבר שאנחנו מחוייבים כבר מספר, שנים, התיעצה שוב פעם , טענה כי לא בעל המנוי הוסיף את זה , אחרי מספר התייעצות , ביקשתי לשוחח עם מנהל, מנהל שבדק את הנושא גם לא ידע לענות לי על הדברים מכיוון שהשיחות אינן הוקלטו ולכן אין לדעת מול מי זה נעשה, אמרתי לו שאני לא מוכנה לקבל את הדברים ואני רוצה זיכוי, (מדובר על סכום של 900 ש"ח כמעט) הוא טען כי אינו יכול לזכות, ויעביר את השיחה אף למהל מעליו, בשיחה מוקלטת עימו (מודע לכך), נתן לי הטבה של שנה חינם באינטרנט לאחר מכן זה יעלה 15 ש"ח.
שאלתי אותו שוב ושוב ואכן גם מוקלט, האם יש קשר כלשהו לזיכוי שאני דורשת של הסכום שנגבה במשך כל השנים. אמר חד משמעית לא. וזה רק על העוגמת נפש.
לאחר יום חזרה אליי מנהלת בכירה יותר, שאת השיחה הציבה כתנאי ואמרה כי הזיכוי שניתן לפני זה הזיכוי היחידי שיקבל. הוסבר לה כי אין קשר לדברים ואני דורשת בירור מאחר ואין תיעוד של מי הוסיף.
הטענה הבאה כי אמא שלי (שיודעת 2 מילים וחצי בעברית) היא התקשרה לשירות ניהלה שיחה עם שלמה עם נציגת שירות דוברת עברית והוסיפה את הערוץ. אז קודם כל היחידה שמתעסקת בכל נושא הפיננסי והשיחות לחברות כאלה ואחרות זאת אני .היא לא יודעת איך מתקשרים למקומות האלה. ובטח ובטח שלא תתקשר בעצמה (כמובן שהגרסא הזאת הייתה אחרי שנטען כבר על ידם שזה כי בשיחה נכנסת אני הזמנתי, אחי הזמין, אמא שלי הזמינה ולבסוף מסתבר , על אף שאין שיחה מוקלטת, שזה שיחה יוצאת ואמא שלי הזמינה )דרשתי ממנהל מוקד לחזור אלי תוך יום כי אני יצאתי מהארץ לחודש ולא יכולתי להיות זמינה , כמובן שמשכו אותי יומיים , ויום לפני הטיסה , אמרו כי הוא יוכל לחזור אליו רק בעוד כמה ימים , אחרי שהסברתי שלא יהיה אף אחד לענות ולקבל את השיחה)
אני דורשת החזר מלא על כסף שנלקח במרמה בלי ידיעת הלקוח , בלי שליחת חשבונית שמחוייבים לשלוח אליי.
אודה לעזרה בנושא . אני ישמח לקבל ייעוץ לגבי תביעה. לא יעבור הנושא בשקט. ועוד שכרגע מסתבר שאני גם עדיין מחוייבת אצלם על האינטרנט לפי התשלום בישרכארט, (עדיין לא מקבלים חשבונית) וזה אחרי שיחות עם המנהלים הבכירים של החברה .
עוגמת נפש! סוג הנזק :
החזר כספי מלא!!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה