פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול על חשבונית מלפני שנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים חייבו אותנו על חשבונית שכבר שולמה בינואר.ניהלתי מס.שיחות עם שרות לקוחות אך ללא הצלחה.בקשתי לדבר עם מנהל ובעוד כמה ימים יצרה איתי קשר מישהי בשם שירן.עשינו שיחת ועידה עם אישראכרט והוסבר במפורש שכבר שולם.נאמר לי שיעשו בדיקה מעמיקה ויחזרו עם תשובה.עבר חודש וחצי ואפילו שלחו לי ריבית והצמדה על הסכום ואף אחד לא חזר.יצרתי קשר מס.פעמים עם שרות לקוחות על מנת להסדיר את העניין אך ללא הצלחה-לא מוכנים לקבל תשלום חלקי או הכל או בכלל לא.שרות יותר גרוע מזה עוד לא פגשתי בחיי-אני צריך לרדוף אחרי נציגי סמייל כדי לתקן טעות שלהם.נאלצנו להתנתק אחרי 4 שנים.ההפסד כולו שלהם.כל שיחה צריך להסביר הכל מחדש ולא יודעים על שיחות קודמות ואין שום איזכור על כך במערכת.פשוט אכזבה!
בזבוז זמן+עלבון סוג הנזק :
שיפור שרות וחזרה על שיחות מוקלטות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה