פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לאחר ביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש8,2012 ביצעתי עיסקה ב012mobile בעלות של 88 ש"ח - לאמי שהגיעה לביקור מחו"ל. העיסקה היתה אמורה להיות לחודש אחד בלבד! לאחר אותו החודש ביטלתי את העיסקה באמצעות נציג שרות (לאחר מסכת ארוכה של ניתובים טלפונים, ללא מענה אנושי, עד שהגעתי אליו!!!) קיבלתי אישור לסיום העיסקה, וקיבלתי גם אישור לביטול במייל.
בפועל אני ממשיך להיות מחויב באופן חודשי, על אף שפניתי אליכם, והפצרתי מספר פעמים לחברתכם לביטול העיסקה כיוון שהעיסקה, כפי שכבר ציינתי, היתה אמורה להיות עבור שימוש לחודש אחד לאמי, והיא אינה בארץ כלל!
אבקש את פניתכם אלי בכדי לסיים את העניין המביש הזה, עבורי ועבורכם. אני מקווה שעם מעט הזמן הפנוי שלי, לא אצטרך להגיש תביעה.

לטיפולכם הבהול!

עופר-0546485852
כספי סוג הנזק :
זיכוי וכשאגיע לבית משפט-עוגמת נפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר צחור, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה