פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר התנתקות + אי מתן מענה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מחברת 012 לאחר שנים שבהם הייתי בסה"כ מרוצה. היום אני 4 חודשים לאחר הניתוק ו - 012 ממשיכים לחייב אותי כל חודש עבור טלפון ואינטרנט. כל הניסיונות להשיג אותם נענים בשלילה. לפניות באתר שלהם אף אחד לא מתייחס, כשמשיגים את השירות הטלפוני מקבלים תשובה שאיש לא יכול לטפל או שהמערכות נפלו ולא ניתן לטפל. פשוט ביזיון שמעבר לעוגמת הנפש כבר גבה ממני מעל 700 ש"ח שלא כדין.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה