פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויישל נציגי 012 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 ימים רכשתי חבילת אינטנט ורכשתי חבילת סלולר, לאחר יום רציתי לעשות ביטול עיסקה של הטלפון הסלולר , במשך יום שלם שכול שיחת המתנה שלי ארכה כ - 45 דקות לא קיבלתי מענה משום נציג, אין אפשרות ליצור קשר, נאמר לי שאפשרי ליצור קשר דרך צ'אט באתר שלהם וגם שם אין שום מענה , עד היום בבוקר לא הצלחתי לתקשר עם נציג שירות שיבטל לי את העיסקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מיידי של הרכישה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בלולו טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה