|
|
|
|
|
|
ניתוק שירות מ012 ש ל אינטרנט וטלפון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פניתי לשירות לקוחות של חב׳012 לניתוק השירות ב-19/5
הנציגה אמרה שעוד היום יחזור אלי הנציג לניתוק השירות וידועה לי שהשיחה שלי לא היתה מוקלטת ואף אחד עד עכשיו לא חזר כמו שאתם יודעים.
לכן פניתי לשירות דרך אתר ״נתק ״ ב21/5 , שאמורה החברה בעת קבלת הפקס ניתוק לנתק אותי תוך שלושה ימי עסקים כי קיים סעיף להגנת הצרכן אבל גם כאן אין תגובה .
עכשיו פונה אילכם לשירות בטיפול הנושא לפני שאני מגישה תלונה לבית משפט ובמקביל שלחתי מייל למנהלת לקוחות פרטיים בחברת 012
מירי לוי בעניין הניתוק ותהליך השירות שאני מקבת בעניין זה .
|
עוגנת נפש |
סוג הנזק : |
ניתוק דחוףףףףף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון . |
תגובה: |
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . |
פתרון: |
|
|
|