פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחות וסירוב לסגירת מעגל טיפול. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודשיים יצרו עם אמא שלי קשר והצליחו לשכנע אותה להצטרף לקו טלפון ולרכוש אינטרנט ביתי, פתחו לה ככל הנראה כרטיס לקוח ונותר רק להחתים את הבנק על טופס הו"ק על מנת להתחיל את השירות. טרם סגירת העסקה והחתמת הבנק עקב אי מסירת מידע מלא וחשד להונאה, אמא שלי החליטה לבטל את העסקה. יצרה קשר עם החברה, מיותר לציין שנאלצנו לחכות כל פעם מעל שעה וומעבירים אותנו מאחד לאחד, ולפעמים השיחות מתנתקות ואף אחד אינו טורח לחזור, ביקשנו לבטל את העסקה והסברנו שאיננו מעוניינים להמשיך או בעצם להתחיל את השירות ולכן לא החתמנו את הבנק, לאחר מאמצים כושלים לשמר אותנו כלקוחות נאמר לנו לבסוף שהעסקה מבוטלת ואין לנו ממה לדאוג..
מספר שבועות לאחר מכן, קיבלנו חשבון בסך 50 ש"ח, ובקשה לעדכון פרטי הבנק והו"ק או תשלום השבור בדואר. יצרנו איתם קשר שנית, כמובן היה אותו סיפור על זמן ההמתנה, שיקפנו את מה שקרה ונאמר לנו בתגובה לאחר שהמתנו בהחזק המון זמן, שזו הייתה תקלה טכנית ושהעסקה מבוטלת וקיבלנו אפילו מספר פנייה.. כחודש לאחר מכן, שוב קיבלנו חשבונית בתוספת הפרשים בגין אי תשלום בחודש הקודם, יצרנו קשר, ביקשנו מישהו מההנלה, אך לאחר כל הזמן שהתמנו בהחזק ובוויכוחים עם הנציגה שטענה שהיא יכולה לטפל בנושא וחבל להמתין עד שיחזור מנהל כי זה לוקח זמן ולא ניתן להעביר את השיחה באונליין, שיקפנו לה את הבעיה,, היא בדקה, התנצלה על אי ההבנה ועל טעות שתי הנציגות הקודמות ואמרה שהנושא לא טופל כמו שצריך "מערכתית" ושהיא תטפל בזה באופן אישי ותדאג שלא נקבל חשבוניות כאלה שוב והבטיחה זאת. אך לא למרבה הפתעתי קיבלנו חשבונית נוספת עם הפרשים על חודשיים בגין אי עמידה בתשלום, יצרנו קשר שוב, אותו סיפור, אותם תירוצים, ואז שוב קיבלנו חשבונית עם התראות על החזר ואי עדכון פרטי תשלום ואי עמידה בתשלומים. אנחנו כבר מיואשים, הנושא הזה לא טופל כבר מעל חודשיים למרות הפניות החוזרות שלנו וההבטחות הכוזבים שאנו מקבלים.

אודה לעזרתכם בהקדם.
בזבוז זמן סוג הנזק :
טיפול בנושא, ופיצוי הולם טרם פנייה להליכים משפטיים. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בושקאר טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות ציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה