|
|
|
|
|
|
גביית תשלום גם לאחר התנתקות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודשיים גילתי כי התשלום עבור ספקית האינטרנט גבוהה מאוד ( שילמנו 90 ש"ח) . עברתי לחברה אחרת שבה אני משלם היום 40 ש"ח ומקבל הרבה יותר רוחב פס. - עד פה הכל בסדר . ביק'שתי להתנתק מספקית האינרטנט שלי 012 וניתקו אותי מיידית לאחר יותר מחודשיים בדקתי את החיובים שלי והפתעתי לגלות כי 012 עדיין גובים תשלום מלא עבור האינטרנט . בתקשרתי לשרות לקוחות וחיכתי קרוב לחצי שעה עד שענו( משהו די סטנדרטי- להמתנה לגבי תשובה שלהם). דיברתי עם נציגת השרות שעדכנה אותי שאכן הייתה טעות ויחזירו לי את התשלום עבור מה שגבו. כמובן שזה לא סיפק אותי וביקשתי לדבר עם מישהו בכיר ולהבין כיצד דבר זכזה קורה והאם מגיע לי פיצוי על כךץ עדכנו אותי שיחזור מנהל לאחר 72 שעות . מיותר לציין שמאז עבר כבר שבוע ועדיין לא החזירו לי טלפון.מתברר שלחברים שלי היה מקרה דומה גם עם הספקית 012 והם שמו לב רק לאחר שנה על גביית התשלום. נראה שהחברה עובדת בשיטת מצליח
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|