פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בחשבון הסלולאר על שרות מחו"ל שלא בוצע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחשבון הסלולאר האחרון שלי קיבלתי חיוב לא מוסבר על קיום שיחה לחו"ל או שליחת MMS לחו"ל על סכום של 52 ש"ח. תאריך השיחה/MMS היה 14/4/13 בשעה 22:37. ברור בלוג השיחות בטלפון הנייד לא הראה שום שיחה לחו"ל ביום או בתקופה קרובה של מספר שבועות.
לאחר פנייה לאורנג' הופנתי לברורים מול 012. בתאריך 22/5/13 הצלחתי לזכות לשרות לאחר המתנה של 13 דקות הסבירו לי שבכלל מדובר בשרות פרימיום, והבטיחו לי שעד יום ראשון שני (27/5) אקבל הסבר מלא על החיוב (מספר פנייה 56686542).
מאחר ולא חזרו אלי ביום שני, התקשרתי שנית אל החברה ולאחר המתנה של 20 דקות ענתה לי נציגה שהסבירה שאין עדין תשובה והיא יכולה להעביר פנייה נוספת למחלקה המקצועית ותשובה תתקבל עד ליום ראשון (2/6). לאחר שהסברתי לה שזה לא מקובל עלי הנציגה הבטיחה לחזור אלי עד ל29/5. מיותר לציין שלא נעשתה שום פנייה מצד 012 גם בתאריך זה, ולכן התקשרתי פעם שלישית. הפעם זמן ההמתנה התקצר ל 13 דקות אבל לאחר שנענתי הועברתי להמתנה לטובת ברור, המתנה שממנה לא חזרו אלי.
כל זמני ההמתנה מתועדים בנייד.
כספי סוג הנזק :
החזר של 50 ש"ח עם ריבית, החזר על שעת המתנה למענה טלפוני. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה