פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים שמתי לב כי בשל היותי לקוח משומש, עלה הסכום אותו אני משלמת מדי חודש במאות אחוזים (כ- 350%). (זה קרה אגב, במשך כ- 4 שנים - הייתע משוכנעת שזה הסכום הנורמאלי).
בחרתי לעבור לחברה אחרת, ששלחה בודאות הודעת ניתוק (דרך אתר נתק) אך מסתבר, שבפועל לא בוצע הניתוק כלל.
כשיצרתי איתם קשר מס' פעמים, כמובן שלא קבלתי זיכוי וזאת למרות ה"קופה" שעשו על חשבוני במשך כ"כ הרבה זמן. קבלתי יחס מגעיל ומעליב.
עלבון סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה