|
|
|
|
|
|
ניוד מספר טלפון< |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים החלטתי לעבור מסלקום ל012 בסלולר.
מרגע ההרשמה באתר לקח להם ש ב ו ע ליצור איתי קשר לקחת פרטים ולשלוח שליח שיביא לי כרטיס סים שלהם.ביום רביעי לפני יומיים הגיע שליח וביצע לי את הניוד.
משום מה כנראה עקב תקלה כל שהיא המספר הישן שלי לא חזר ובמרומו נשארתי עם מספר טלפון חדש.
ניסיתי ליצור קשר עם המוקד של 012 אך אוי ואבוי...
45 דקות המתנה...30 דקות המתנה ואין קצה אור..לא ניתן להשיג איש מהשרות לקוחות...נשלחה הודעה באתר...אין תגובה...
ממליץ בכולם להתרחק בחום מהחברה הזו..אשתי עברה להוטמובייל...איזה תענוג שירות מהיר ואדיב...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת המספר הישן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר בוזגלו טופלה ע"י נציג מחלקת פניות הציבור. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|