פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ופוגע של נציגת שירות לקוחות 012 נושא התלונה:
צרקסקי יורם שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!

בתאריך 15/07/2013 בשעה 11.55 דיברתי עם בחורה בשם רותם משירות לקוחות.
כל מה שרציתי לברר זה עבור חברה שלי בשם רונית פייגנבן שחיה ומתגוררת בלונדון והיא משלמת עבור אימא המבוגרת את האינטרנט.
רונית ביקשה ממני לברר האם חבילת הגלישה שלה היא "בנדל" או התשלום הזה הוא רק עבור הספק.
ואם זה "בנדל" אז מה המחיר של הספק בלבד. כמובן שרונית השאירה לי את כל הפרטים המזהים כולל כרטיס אשראי.
המוקדנית שענתה לי בשם רותם לא הייתה מוכנה בכלל לשמוע את בקשתי, היא אמרה לי שהיא צריכה ייפוי כוח מרונית על מנת לתת לי תשובות.
ניסיתי להסביר לה שכל מה שאני מבקש אלה לא פרטים חסויים ואני לא מבקש לעשות שום שינוי מה גם שיש בידי את כל הפרטים המזהים. היא בכלל לא הייתה מוכנה להקשיב לי אלא התעקשה שהיא צריכה ייפוי כוח מרונית.
לאחר שראיתי שאין עם מי לדבר וחבל שכך חייגתי שוב וענתה לי מוקדנית אחרת שבשמחה נתנה לי את הפרטים "הסודיים".

נציגת שירות הלקוחות שלכם שעונה לטלפונים היא כרטיס הביקור שלכם, וחבל שבחורה בשם רותם עונה לטלפונים בצורה מזלזלת פוגענית ומכוערת, וכל מסע הפרסום הגדול והיקר שלכם היא הורסת במילים מיותרות.

אשמח לתגובתכם.
יורם צרקסקי

עלבון ו סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר צרקסקי טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה