פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זיכוי עבור חיוב שקיבלתי למרות שלא השתמשתי בשירות!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב"ה
שלום רב,
בעבר עזרתי לי ומקווה שגם כעת תצליחו בע"ה לעזור.
נציג מטעם 012 התקשר אלי להתחבר אליהם הסכמתי , ומכל מיני סיבות לאחרי כמה שעות השתמשתי בשירות netek להתנתק מ-012 התחרטתי על ביתוע העסקה
מייל נשלח אלי מטעם נתק ולא שמתי לב שיש ללחוץ על האישור בקישור בתוך המייל.
לאחר חודש אני מקבל הודעה מ-012 שרואים שאני לא גולש ושאלו מה הסיבה. אז אמרתי להם שהתנתקתי מהם ושלחתי פקס...
לאחר בירור התברר שאכן לא הייתה גלישה מאז ההתחברות
ביקשתי מהם לזכות אותי והם נענו אלי בשלילה למרות הכל
אני מבקש שתטפלו בזה .. לא יכול להיות שהם מודים שאכן לא גלשתי והם לא מוכנים לזכות אותי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה