פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה במשך 18 חודש לאחר בקשת התנתקות נושא התלונה:
חי אברהם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לנכבדים

בתאריך 21/03/06 שלחתי מכתב לחברת קווי זהב שתמציתו מובא להלן:

"בנובמבר 2004 ביקשתי טלפונית להתנתק מהספקת שרותי אינטרנט החברה.

עם קבלת אישור לניתוק , שהיה כרוך בהחלפת מודם, חוברתי לחבילה שסופקה ע"י נטוויזן.


עקב פיצול דפי החיובים הנשלחים ללקוחות ישראכרט, חיוב דמי השרות עבור קווי זהב הודפס בדפי החשבון של אשתי ולכן לא הייתי ער להמשך התשלום לחברה.

לפני כחודש צצה לעיני בהפתעה, המשך גביית התשלום עבור שרותי החברה.

בתאריך 19/03/06 התקשרתי לחברה וביקשתי את הפסקת הגבייה.
הוסבר לי שאין בסמכות איש השרות לנתקני אלא רק להשהות את המשך התקשרותי. בקשת ניתוק תתבצע ע"י גוף אחר שיצור עימי קשר בהמשך היום.

במהלך היום נוצר עימי קשרבו ניסו לשכנעני לא להתנתק.

העליתי בפניו את העוול שנגרם לי במהלך 18 החודשים האחרונים בהם שילמתי לשוא מדי חודש בחודשו סכום של כ- 90 שקל.

בבדיקתו, אישר שאומנם לא נעשו שום פעילויות בחשבוני בתקופה הנ"ל ואין ביכולותו לפצותני"

לפני כשבוע קיבלתי מכתב מקווי זהב אשר בו מצעים לי סכום של שני חודשי תשלום כפיצוי על גבייה של 18 חודשי תשלום.

מיותר לציין שדחיתי את הפיצוי המוצע.

מצפה לעצתכם
אברהם חי
כספי סוג הנזק :
החזרת סכום הגבייה אשר שולם ללא נתינת שום שרות ע"י פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
על-פי מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברתנו, המבוססת על תיעוד פניות הלקוח בעת התרחשותן, עולה כי מר חי לא פנה אלינו מעולם בבקשה לביטול.

מר חי הצטרף לשירותנו בתאריך ה11 לאוגוסט 2003, במכתב שנשלח אליו עם חיבורו, פורט כי החבילה שרכש לא קשורה לתשתית אליה מחובר,

וכי אין קשר בין כמות השימוש בפועל לבין תשלום המחיר. על כן, לא ברור לנו מדוע הבין מר חי כי ביטולו מחברת התשתית תגרור ביטול מצד חברת הספק, אליה פנה בנפרד.

היות ומר חן גולש דרך תשתית הADSL‏, אין ביכולתנו לדעת האם מחובר לתשתית ואם לאו, ואין אנו נוהגים לבדוק את הרגלי הצריכה של לקוחותינו.

אף על פי זאת, מצאנו לנכון, לפנים משורת הדין, לזכות את מר חן בגין חיובי חודשים פברואר ומרץ, בסך של כ144 ש"ח כולל מע"מ, והצעתנו, להחזר של חודשיים נוספים, עדיין בתוקף.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה