פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצעה לעסקה משולבת של שתי החברות כאשר אין ביטול של עסקה קודמת טהמשך גבייה iv נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
במרץ השנה הציעו לי מחברת בזק לקבל שירות משולב עם 012 שהיו ספקי שירות האינטרנט שלי, כאשר בעסקה זו מורים לחסוך בכסף. תוך שהם מקיימים שיחת ועידה ביני לבינם ומציעים את העסקה על כל היתרונות שלה , הם "שוכחים" לבטל את החיבור לאינטרנט הקיים שעליו בעצם התבצעה העסקה. מה שיצא הוא שבזר גובים יותר עבור החברה 012 ו, חברת 012 גובים גם כן , למרות שלא קיבלתי שירות גלישה . בשיחה מולי היום הם טענו שלא הודעתי להם על ביטול. במעמד השיחה במרץ התבצעה עסקה חדשה שביטלה את קודמתה. !!! בזק מתנערים וגם 012 מתנערים כי זו "אחריות לקוח" לפי תשובתם , שהרי יש שיחה מוקלטת שבה הסבירו שביצוע עסקה חדשה מבטלת את קודמתה .
012 לא מעוניינת להחזיר את הכסף שנגבה בחודשים אלו למרות שלא נתנו שירות.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 29.09.13 שוחחתי עם גב' יזרעאלי והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה