פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת חוב וסגירת חשבון לקוח נושא התלונה:
בארר אניה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 4/1/06 ביקשתי לסגור חשבון וחוזה עם חברת קווי זהב שהיה לי חוזה איתה עד 11/1/06, אמרו לי תתקשרי ביום סיום החוזה ונבטל לך, התקשרתי והעבירו אותי למישהו שמדבר בשפה שלי (רוסית), הבחור שענה לי משך אותי בשיחה עמה שהוא יכול ושאל אותי למה אני מתנתקת ולא ממשיכה ואמר שיש עוד כמה מבצעים והוא מושך ומושך ואני מבקשת ממנו להתנתק והוא ממשיך ולא מרפה!!!
בימים אלה 4/06 עדיין ממשיכים לשלוח לי חשבוניות כאילו השתמשתי בקו האינטרנט שלהם. בגלל שיקולים אישיים בחרתי לעבור לחברה אחרת, וכל פעם שאני פונה ואומרת להם ליפסיקו לשלוח חשבוניות הנציגים במחלקת שירות לקוחות אומרים לי שאי פאשר לעשות זאת.
אני לא חתמתי להם על שום חוזה חדש והם המשיכו לנסות למשוך כסף מההוראת קבע שכבר ביטלתי, משום שסיימתי את החוזה.
שלחתי להם מכתב שימחקו את החוב שקיים שם (273 ש"ח בערך)
מקווה שתעזרו לי
בתודה מראש,
אניה בארר
רחובות
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
מחיקת החוב הקיים וסיום התקשורת עם החברה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בארר טופלה ע"י נציג חברתנו לשביעות רצונה המלאה. מטעמי חיסיון לא נוכל לפרט את אופן הטיפול. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה