פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון התנתקות כושל וחיוב שלא בצדק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי ענת צור קורן ואני מנסה להתנתק חודש וחצי - מה10.3 מהשירות של 012.
שתבינו שאני מחוברת לברק כבר מה13.3. הם יוכלו לראות שאני לא גולשת אצליהם מה 7 למרץ.
אבל את 012 אני לא מצליחה להשיג בשביל להתנתק. הקווים עמוסים ואני מגיעה לשירות הודעות וכשחוזרים חוזרת מזכירה ואני שוב צריכה להמתין על הקו עד שנציג שירות עונה. כבר כמה פעמים מישהו עונה ומנתק. ופעמיים ביקשתי להגיע למנהל משמרת וטענו שיחזרו אלי אחרי 24 שעות.
רק היום הצלחתי להשיג אותם.
לטענתם: "לא יכול להיות שלא הצלחתי לתפוס אותם חודש וחצי"
עוד יותר מזה - גיליתי שהם הכניסו אותי להתחייבות בלא אישורי - הם אמרו לי שאני הייתי בכלל מחוייבת אליהם עד ה16.4 - קשר וכזב!!
ההתחייבות שלי אליהם הסתיימה ב16.9. מעולם לא אישרתי עסקה נוספת או חבילה אחרת.
כספי סוג הנזק :
אני מעוניינת דבר ראשון לוודא שאכן אני מנותקת סופית פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
עקב תקלה טכנית אשר לא ברור מקורה, התקבלה פנייתה של גב' צור רק בתאריך ה 18 ליוני 2006.

עם זאת, גב' צור טופלה לשביעות רצונה ע"י ראש צוות בשירות הלקוחות כבר ב 2 למאי 2006
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה