פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק משירות אינטרנט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לשירות הטלפוניה על גבי האינטרנט של קווי זהב. קווי זהב התנו את שירות הטלפון בחיבור לאינטרנט דרכם (למרות שכבר הייתי מחובר דרך חברה אחרת). כיוון שרציתי לנסות את שרות הטלפון הסכמתי להתחבר גם לשירותי האינטרנט, אבל ביררתי מבעוד מועד שאין התחיבות לשירות (גם לשירות האינטרנט).
לאחר כחודש, שבמהלכו לא הייתי מרוצה משירות הטלפון של קווי זהב, ביקשתי להתנתק. קווי זהב ניתקו אותי משירות הטלפוניה אך מסרבים לנתק אותי משירות האינטרנט בטענה(שיקרית) שהתחיבתי לשנה לשירות האינטרנט.
העסקה בוצעה בכרטיס אשראי בטלפון. מה לעשות???
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
עקב תקלה טכנית אשר לא ברור מקורה, התקבלה פנייתו של מר ליוברסקי רק בתאריך ה 18 ליוני 2006.

עם זאת, מר ליוברסקי טופל לשביעות רצונו ע"י ראש צוות בקשרי הלקוחות כבר ב 1 למאי 2006
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה