פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיונות שווא להתנתק משירות 012 נושא התלונה:
לוי הילה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף דצמבר התחברתי לשירותי האינטרנט של 012 לתקופה של שלושה חודשים במבצע.
לקראת תום שלושת החודשים, פניתי ביוזמתי לחברה בטלפון, לשאול על מבצעים חדשים. בשירות הלקוחות הציעו לי מבצעים שונים שלא עלו על ציפיותי, והחלטתי להתנתק ולעבור לנטוויז'ן שהציעו עסקה טובה יותר.
כאשר אמרתי למוקדנית שאני בכל זאת למרות נסיונות השכנוע רוצה להתנתק, היא הציעה לי מבצע חדש. אז אמרתי לה שכבר התחייבתי לנטוויז'ן ולכן זה כבר לא רלוונטי. היא אמרה לי לא לדאוג, שאני יכולה לבדוק איתם והם ינתקו אותי ללא כל בעיה בשבועיים הראשונים למרות שהתחייבתי אליהם לחצי שנה. אמרתי לה שאני לא יודעת, ואז היא אמרה לי- טוב, תבדקי איתם, אם הם לא יסכימו לנתק אותך תתקשרי אלינו מחר וננתק אותך, אין שום בעיה.
בתמימותי האמנתי לה.
למחרת נתנו לי בנטוויז'ן מבצע טוב יותר והחלטתי בכל זאת שאני מתחברת דרכם לאינטרנט.
התקשרתי ל 012 להודיע להם סופית שאני מתנתקת, ומאז ועד היום החלה מסכת התעללויות שעולה על כל דמיון: מעבר ממוקדן למוקדן, ממנהל למנהל, משירות ניתוקים לשירות לקוחות וכו', נסיונות שכנוע ע"י מבצעים שונים אך לא אטרקטיביים מספיק.
לקראת חג הפסח דיברה איתי בחורה בשם קרן שניסתה למצוא לי כל מיני מבצעים והייתה מתקשרת אלי פעם בכמה ימים לשאול אם נראה לי. בסופו של דבר אמרתי לה שאני לא מעוניינת וכמו כן שאני דורשת פיצוי על הזמן שהייתי מחוברת למרות שביקשתי להתנתק. הסכמנו שהזיכוי יהיה מה 28.3.06, כנראה תום המבצע המקורי שלי עם החברה.
כשהבנתי שהם לא באמת חברה רצינית ומעבירים אותי מעובד אחד למשנהו, החלטתי במקביל לדבר עם חברת האשראי על מנת לחסום את הוראת הקבע שלי ולמנוע עוד טעויות.
לאחר זמן מה שלא שמעתי מהחברה וחשבתי שהכל הסתדר, השבוע (אמצע מאי) קיבלתי טלפון שיש לי חוב בחברה, וכמו כן שאני עדיין מחוברת לשירותי האינטרנט שלהם. אמרתי בנימוס למוקדנית שאני לא מוכנה לדבר איתם עד שהם לא יבדקו את הנושא לעומק ויקראו את כל סיכומי השיחות שלי ויבינו שהם טועים. היא אמרה שמנהל יחזור אלי, מה שעוד לא קרה עד כה.
כמו כן, קיבלתי הביתה מכתב חשבון ובו רשום: חיוב על שירותי אינטרנט חודשי לחודש אפריל, וזיכוי בגין תוכנית אינטרנט על סך 17 ש"ח. כנראה הזיכוי זה מה שהעובדת קרן נתנה לי על זמן מסוים, אבל למרות זאת הם עדיין המשיכו לחייב אותי.

אני, חיילת בודדה שמאוד הערכתי את החברה בזמנו בגלל שיחותי הרבות לארה"ב למשפחתי במחירים זולים דרך החברה, התאכזבתי קשות מהשירות והטיפול הלא מסודר, ביזבזתי עשרות שיחות טלפון והמתנות אין קץ לטיפול שלא בוצע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול הולם, ניתוק סופי מ 012 ומחיקת החוב. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 שואפת לשמר את מעמדה כחברת תקשורת מובילה בעולם עסקים תחרותי, המציע מגוון פתרונות תקשורת ללקוח.
אין לנו ספק כי המפתח להשגת מטרה זו טמון בחוויית השירות המבדילה אותה אנו דואגים לספק ללקוחותינו.
היות ושימור הלקוחות נחשב בימינו אנו כערך עליון, השקענו את מירב המאמצים על מנת למצוא לגב' לוי חבילה שתענה על צרכיה.
לצערנו הרב, גב' לוי וויתרה לבסוף על הצעותינו ובחרה לעבור לספק מתחרה.
פנייתה של גב' לוי טופלה מול נציג פניות הציבור לשביעות רצונה המלא. אנו מאחלים לגב' לוי הצלחה בהמשך דרכה, ונשמח להעניק לה שירותים נוספים בעתיד.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה