נסיונות שווא להתנתק משירות 012 |
נושא התלונה: |
לוי הילה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 19 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף דצמבר התחברתי לשירותי האינטרנט של 012 לתקופה של שלושה חודשים במבצע.
לקראת תום שלושת החודשים, פניתי ביוזמתי לחברה בטלפון, לשאול על מבצעים חדשים. בשירות הלקוחות הציעו לי מבצעים שונים שלא עלו על ציפיותי, והחלטתי להתנתק ולעבור לנטוויז'ן שהציעו עסקה טובה יותר.
כאשר אמרתי למוקדנית שאני בכל זאת למרות נסיונות השכנוע רוצה להתנתק, היא הציעה לי מבצע חדש. אז אמרתי לה שכבר התחייבתי לנטוויז'ן ולכן זה כבר לא רלוונטי. היא אמרה לי לא לדאוג, שאני יכולה לבדוק איתם והם ינתקו אותי ללא כל בעיה בשבועיים הראשונים למרות שהתחייבתי אליהם לחצי שנה. אמרתי לה שאני לא יודעת, ואז היא אמרה לי- טוב, תבדקי איתם, אם הם לא יסכימו לנתק אותך תתקשרי אלינו מחר וננתק אותך, אין שום בעיה.
בתמימותי האמנתי לה.
למחרת נתנו לי בנטוויז'ן מבצע טוב יותר והחלטתי בכל זאת שאני מתחברת דרכם לאינטרנט.
התקשרתי ל 012 להודיע להם סופית שאני מתנתקת, ומאז ועד היום החלה מסכת התעללויות שעולה על כל דמיון: מעבר ממוקדן למוקדן, ממנהל למנהל, משירות ניתוקים לשירות לקוחות וכו', נסיונות שכנוע ע"י מבצעים שונים אך לא אטרקטיביים מספיק.
לקראת חג הפסח דיברה איתי בחורה בשם קרן שניסתה למצוא לי כל מיני מבצעים והייתה מתקשרת אלי פעם בכמה ימים לשאול אם נראה לי. בסופו של דבר אמרתי לה שאני לא מעוניינת וכמו כן שאני דורשת פיצוי על הזמן שהייתי מחוברת למרות שביקשתי להתנתק. הסכמנו שהזיכוי יהיה מה 28.3.06, כנראה תום המבצע המקורי שלי עם החברה.
כשהבנתי שהם לא באמת חברה רצינית ומעבירים אותי מעובד אחד למשנהו, החלטתי במקביל לדבר עם חברת האשראי על מנת לחסום את הוראת הקבע שלי ולמנוע עוד טעויות.
לאחר זמן מה שלא שמעתי מהחברה וחשבתי שהכל הסתדר, השבוע (אמצע מאי) קיבלתי טלפון שיש לי חוב בחברה, וכמו כן שאני עדיין מחוברת לשירותי האינטרנט שלהם. אמרתי בנימוס למוקדנית שאני לא מוכנה לדבר איתם עד שהם לא יבדקו את הנושא לעומק ויקראו את כל סיכומי השיחות שלי ויבינו שהם טועים. היא אמרה שמנהל יחזור אלי, מה שעוד לא קרה עד כה.
כמו כן, קיבלתי הביתה מכתב חשבון ובו רשום: חיוב על שירותי אינטרנט חודשי לחודש אפריל, וזיכוי בגין תוכנית אינטרנט על סך 17 ש"ח. כנראה הזיכוי זה מה שהעובדת קרן נתנה לי על זמן מסוים, אבל למרות זאת הם עדיין המשיכו לחייב אותי.
אני, חיילת בודדה שמאוד הערכתי את החברה בזמנו בגלל שיחותי הרבות לארה"ב למשפחתי במחירים זולים דרך החברה, התאכזבתי קשות מהשירות והטיפול הלא מסודר, ביזבזתי עשרות שיחות טלפון והמתנות אין קץ לטיפול שלא בוצע.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול הולם, ניתוק סופי מ 012 ומחיקת החוב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|