|
|
|
|
|
|
לא רוצה שירות מ012 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפניי כמה חודשים ביקשתי להתנתק מהספק שלי מכוון שאין לי אפשרות לשלם
אז התקשרתי למוקד ובקשתי שינתקו אותי אבל מה הם עשו הם הקפיאו את החשבון ולא נתקו וכאשר מקפיאים חשבון צריך לשלם 10 שקל בחודש
אז התקשרתי למוקד פעם שניה אמרו שינתקו פעם שלישית אןתו דבר כבר 50 שקל הם אומרים שאני חייב להם אבל כשהיה 0 בקשתי לנתק והם עד עצם היום הזה לא מנתקים אותי מה עושים האם אני צריך לשלוח להם מכתב מעו"ד או מה
|
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
המנוי של מר גולן הושהה בגין חוב אותו מר גולן לא שילם מזה זמן רב. לאחר תשלום שובר התשלום שנשלח אליו, יתרת החוב אכן הייתה 0, אך היות והמנוי היה פעיל עד אז – היה צפוי חוב נוסף, אשר לפני ביטול המנוי היה על מר גולן לשלמו.
פנייתו של מר גולן טופלה מולו ע"י נציג פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו המלאה. נשמח להעניק לו שירותים נוספים בעתיד.
|
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|