|
|
|
|
|
|
חוסר יכולת להתנתק משירות אינטרנט של קווי זהב |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט של קווי זהב. כפי שתארו מתלוננים אחרים העבירו אותי ממוקדן למוקדן במשך שעות ארוכות כאשר כל מוקדן מנסה לפתות אותי במבצע אחר.
בסופו של דבר הסכמתי להשאר על תכנית בסיסית של חיוב של שקל-שניים רק כדי לשמור את הותק לכאורה שצברתי.
מאז עשיתי עוד כמה נסיונות להתנתק סופית. בכל פעם חזר הסיפור על עצמו, שיחות אינסופיות עם מוקדנים אדיבים אך חמקניים לא איפשרו לי להתנתק מהשרות.
בפעם האחרונה לפני כחצי שנה לא נשברתי. עברתי את מסכת היסורים והתעקשתי להתנתק. בסופו של דבר הבטיחו לי שאכן ינתקו אותי אולם ללא הועיל. כל חודש אני ממשיך להיות מחוייב על סכום שנע בין 2-3 שקלים ולא ברור לי למה.
אני כבר למעלה מחמישה חודשים לא גר בארץ ואין שום סיבה לחייב אותי.
אודה אם תוכלו לסייע לי להתנתק אחת ולתמיד מקווי זהב.
מאחר ועבר כל כך הרבה זמן אני לא בטוח מה היה שם המשתמש שלי.
אני משער שהוא היה : ARIES23
אולי ניתן יהיה למצוא לפי השם : אריה שרייר או הכתובת: פסטרנק 3 תל אביב.
או הטלפון: 6413206
בתודה
אריה שרייר
|
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אבקש להשיב כי מנוי האינטרנט של מר שרייר בוטל כבר בתאריך ה 29 לאוקטובר 2006. חיוביו החודשיים נובעים מדמי מנוי של תוכנית חיוג מוזל לחו"ל שהעניקה לו מס' דק' ללא תוספת תשלום מידי חודש. לאור הפניה, ביטלנו את התוכנית, וזיכינו את מר שרייר בגין החיובים של מספר החודשים האחרונים, בהם לא ביצע בתוכנית שימוש.
אנו מודים למר שרייר על פנייתו דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותו בטלפון מספר 1828.
|
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|