פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ציוד לא מתאים לחברה נושא התלונה:
ריטר עמרי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אפריל 2006 נרשמתי לחב' 012 קווי זהב, לקבלת שרותי אינטרנט. במעמד ההרשמה הוצא לי על ידם להתחבר לשירות טלפוניה פנים ארצית שלהם, ולרכוש מכשיר טלפון חדש מהם (במבצע). ביום שהגיע הציוד החדש אלי, נגשתי בשמחה רבה להתקנתו. אולם הסתבר לי שהציוד בביתי אינו מתאים (יש לי מודם פנימי במחשב). מיד התקשרתי לחב' הנ"ל, ובקשתי לבטל את עיסקת הטלפוניה כולה (לא כלל את החיבור אינטרנט). הופנתי לשרות לקוחות שלא עובד בשעות הללו.
למחרת יצרתי קשר עם שרות לקוחות ,ובקשתי לבטל את שרות הטלפוניה,ולאסוף בחזרה אליהם את כל הציוד שנרכש מהם לשם כך. עלי לציין שבשום שלב של הזמנת השרות והציוד לשרותי הטלפוניה, לא נאמר לי דבר, ולא נשאלתי דבר בקשר לסוג הציוד שנמצא אצלי במחשב. במשך הזמן שעבר מאז, שלוש פעמים התקשרו אלי טלפונית לשאול : האם אני מרוצה מהשרות הטלפוני החדש?? (אני מזכיר, מעולם לא התחברתי לשרות, ומעולם לא בוצעה ולו שיחת טלפון אחת דרך השרות הנ"ל) בכל פעם הזכרתי למצלצלים הנ"ל שאני בכלל בקשתי לבטל את השרות כיוון שאין אפשרות לבצע את החיבור אצלי במחשב (לא אני לא רוצה מודם חצוני תודה, אני רוצה שתקחו את הציוד הנ"ל בחזרה, הפסיקו לחייב את חשבוני, והחזירו לי את כספי, שכבר נלקח עבור השרות והציוד הנ"ל). באצע חודש מאי 2006 התקשרו אלי משרות לקוחות, והוסבר לי ש:
1. את המכשיר לחיבור לשרות הטלפוניה אני צריך להחזיר אליהם בדואר (על חשבוני, או להביא אותו אליהם בעצמי).
2. את מכשיר הטלפון הם בכלל לא מקבלים חזרה?! משתי סיבות:
א) פתחתי אותו.
ב) עברו יותר מ 14 יום.
כמובן שנתתי לבחור בטלפון את השתלשלות הדברים המלאה , ואחרי דין ודברים של כ 25 דקות, והשיחה הסתימה באי הסכמה של שני הצדדים. הינו:

אני בשלי: קחו בבקשה את הציוד הנ"ל (מתאם וטלפון) הפסיקו לחיב אותי, והחזירו את הכסף שכבר לקחתם עבור שרות שמעולם לא השתמשתי בו.

והם בשלהם: ממשיכים לחיב, וכמובן לא חולמים אפילו לאסוף מביתי את הציוד הנ"ל בחזרה אליהם".
בכבוד רב
עמרי ריטר

לאסוף ממני את המתאם והטלפון, להפסיק לחייב אותי,להח פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
על-פי מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברתנו, עולה כי פנייתו הראשונה של מר ריטר לביטול קו הטלפון התבצעה בתאריך ה 15 למאי 2006. חשוב לציין כי הסיבה לביטול היא חוסר רצונו של מר ריטר לקבל מבזק מודם חדיש יותר, חיצוני, אשר יאפשר לו להשתמש בשירות וללא הוצאות נוספות.

לבקשתו, ביטלנו את מנוי השיחות הפנים ארציות כבר בתאריך ה 21 למאי 2006, 3 ימי עבודה לאחר פנייתו, והוסבר לו כי עליו לשלוח את המתאם אלינו על מנת שנוכל לזכותו.



לגבי מכשיר הטלפון –מר ריטר רכש מחברתנו מכשיר טלפון חדיש מסוג DECT ועשה בו שימוש גם ללא קו ה072. הלקוח רשאי להחזיר אל החברה את המכשיר 14 ימים לאחר הרכישה את המוצר, באריזתו המקורית. לצערינו, 14 ימים אלו עברו ולכן לא נוכל להיעתר לבקשתו לאיסוף הציוד והחזר התשלום.

במידה ויחפוץ בכך, יוכל לגשת לכל חנות בזק סטור, להחליף את המודם שברשותו, ללא תוספת תשלום, וליהנות מהקו המתקדם של 072 ומכל השירותים שנלווים אליו – ללא תוספת תשלום.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה