פרטי התלונה

תלונות Pizza Meter (פיצה מטר)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נווה שאנן כתובת:
נווה שאנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום .
שמי יריב ואני לקוח של חברת YES בתור לקוח אני רשאי להזמין כל שבוע פיצה עם שובר. רק הבעיה שפיצה מטר לא מכבדת את ההסכם שחתמה עם חברת YES .
וכמובן שגם לא את הלקוח הסופי.
לדוגמא היום 29-4-07 בשעה 19/00 הזמנתי פיצה ובשעה 21/00 התקשרתי לבדוק מה עם ההזמנה אז נאמר לי שהפיצה מוכנה על השולחן אך אין מי שיביא אותה סבלנות......בשעה 21/30 התקשרתי שוב והפיצה עדיין על השולחן יותר נכון לומר דיקט .במקרים מסוימים גם שהפיצה הגיע היא לא ראויה למאכל אדם תנסו ותבינו על מה מדובר. אני מתכוון לפנות גם לאמנון לוי ולתבוע את חברת YES שהרי בגלל המבצע הזה הם לכדו לקוחות רבים והיום הם מתחמקים מאחריותם...
בזבוז זמן עילבון סוג הנזק :
ביטול הסכם בין פיצה מטר YES החזר כספי של השוברים ועוגמת הנפש... פתרון נדרש :

Pizza Meter (פיצה מטר) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה