פרטי התלונה

תלונות Pizza Meter (פיצה מטר)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת השירות נמוכה וחוצפה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כצנלסון כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עד היום פיצה מטר נחשבה אצלינו כאחד הפיצות הטעימות ביותר , אני עובדת בבנק לאומי מאת לאת אנו מזמינים מכם פיצות . אך היום במקרה הזמנו פיצה מסניף גבעתיים , בעת ההזמנה נעשתה טעות בהקלדה כך אמרה הנציגה שדיברה איתי בטלפון ולמרות שהדגשתי בפניה שאני נמצאת בבני ברק היא קיבלה הזמנה . פיצה הגיעה לאחר שעה +(השליח דיבר איתי מאזור ר"ג ) קרה ועם בלבול בתוספות , אחד החברים שלנו שהיה אלרגי לעגבניות קיבל עגבניות במקום זיתים שהוזמנו . לאחר פניה לסניף קיבלנו תשובה מרוני בעל המקום (כך הציג את עצמו) ואמר שלא צריך להתחצף, את הפיצה שהזמנתי ניקבל בעוד 75 דקות וכשבאו לקחו את הפיצה הקודמת ,הנקודה הכי חשובה זה הדיבור החצוף והתנהלות הכושלת של הסניף פוגע במוניטיו ובשם הטוב שיש היום לפיצה מטר . אני לקוחה נאמנה של פיצה מטר אך אחרי המקרה הנ"ל אני אפסיק את ההזמנות מחברתכם ! נא לפצות אותי בהתאם.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
טיפול במקרה הנ"ל . פתרון נדרש :

Pizza Meter (פיצה מטר) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה