|
|
|
|
|
|
שירות גרוע במיוחד |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני ומש' היינו לקוחות קבועים של פיצה מטר באשקלון,עד שיום 1 כהרגלנו ביצענו הזמנה של פיצה משפחתית עם תוספת של טונה,הפיצה הגיעה ללא הטונה וכשהתקשרנו אליהם וביקשנו שיקחו את הפיצה ושיביאו לנו את מה שהזמנו,הם סירבו והסכימו רק לפצות אותנו בלחם שום בהזמנה הבאה. 2 השאלות הנשאלות הן:1) למה בדיוק נדמה להם שבכלל נזמין מהם שוב? 2)לא היה יותר משתלם מבחינתם להפסיד פיצה 1 מאשר להפסיד לקוחות קבועים?
|
כספי |
סוג הנזק : |
בתור התחלה שישנו את היחס שלהם ללקוחות,ונחזור להיות לקוחות שלהם אם יחשבו על פיצוי ראוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Meter (פיצה מטר) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|