פרטי התלונה

תלונות Pizza Meter (פיצה מטר)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע , אדיש וניסיון התחמקות מזיכוי מוצדק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 21.05 בשעה 1:30 בערך ,התקשרתי לפיצה מטר באבן גבירול בכדי להזמין פיצה לאזור גבעתיים.
הבחור שענה לי ,טען שעלי להזמין בלפחות 70 ש"ח (למרות שמצוין באתר שלהם כי המינימום הוא רק 48 ש"ח). וההזמנה תגיע תוך 50 דקות.
ההזמנה שנעשתה הייתה בסך 82.90 ש"ח של פיצה עם תוספות אמפנדס ושתיה.

חיכיתי עד שעה 3:20 (יותר משעה וחצי) , חלק מהאנשים שהזמינו כבר לא היו רעבים , אפילו התנצלות לא קיבלנו. הפיצה הגיעה קרה ומגעילה , ובנוסף חלק מההזמנה (האמפנדס לא הגיע).

שיא החוצפה הייתה , כשהתקשרתי להתלונן.
קיבלתי תגובה אדישה ומנוכרת ממנהל הסניף , כלל לא עניין אותו שהפיצה הגיעה קרה , בקשר לשעה וחצי שנאלצנו לחכות , הוא תירץ זאת , שההזמנה הייתה מחוץ לתל-אביב ,ובקשר לחלק מההזמנה שלא הגיעה ,הוא טען כי יזכה אותי בסכום היחסי , בקיצור נפנף אותי במגעילות.
לאחר כמה ימים בדקתי וראיתי כי לא היה זיכוי, התקשרתי להתלונן , וכמובן היחס המגעיל נשאר , אפילו אותו מנהל לא התנצל ש"שכח" , וזיכה אותי אחרי שראה שכנראה יקח לו הרבה זמן להיפטר ממני.
אם יש מקום שבו קיבלתי את השירות הכי גרוע אי פעם , זה בפיצה מטר באותו יום.

Pizza Meter (פיצה מטר) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה