פרטי התלונה

תלונות Pizza Meter (פיצה מטר)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשלוח שלא הגיע והיחס השערוריתי ללקוחות ולזמנם. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול, תל אביב כתובת:
אבן גבירול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
השעה הייתה שתיים ורבע בלילה. מוצש -(כבר בעצם ראשון 22/8 ) הזמנתי מגש וגלידה קטנה. אמרו לי שזה יקח עד חמישים דקות אבל הם 'יזרזו שיהיה קודם' חיכיתי. אחרי ארבעים וחמש דקות- כבר שלוש בלילה, אני מתקשר לסניף, אולי הייתה בעיה.. המנהל ענה לי, הוא אמר שהשליחים לא חזרו, זה יקח עוד עשרים וחמש דקות, אבל שאני אשמח שהפיצה תגיע חמה כי עוד לא הכינו אותה! שאלתי אותו איך אחרי כמעט חמישים דקות עוד לא הכינו אותה. הוא אמר שיש לו עומס ושהוא מתנצל. אמרתי לו שזה לא אישי, אין מה להתנצל, זה עסק! ושישלח פיצוי. הוא שאל בציניות וקצת בלעג- מה? אתה רוצה עוד מגש פיצה על זה?! עניתי שלא. הוא שאל מה יחשב פיצוי בעיני. עניתי שיחליף לי את הגלידה הקטנה לגדולה (הפרש של 15 שקל) הוא סרב ואמר שממש לא. שאלתי אם הוא מעדיף לבטל את ההזמנה, הוא אמר שהוא מבטל הוסיף לילה טוב וטרק את הטלפון. הייתי בטוח שאני מדמיין. כי הוא מנהל ולא יכול שהוא מעדיף לחסוך 15 שקל מלהרוויח ממני 100. התקשרתי שוב! לוודא שהוא טרק לי את הטלפון ואם הוא מבין מה זה אומר. הוא אמר שהוא לא טרק אלא אמר לי לילה טוב וסגר. שאני יכול להתלונן ושבהצלחה לי. ככה נגמרה השיחה שניה. מכיוון שהשעה הייתה אחרי שלוש בלילה. לא יכולתי להזמין מאף מקום והלכתי לישון רעב. לא הפסדתי כסף. אבל מעולם לא נתקלתי בשירות גרוע. ממוכר, שבמקרה הזה הוא המנהל (שמו שמור אצלי לבירורים). לעולם לא אקנה יותר בפיצה מטר בגלל היחס שקבלתי.
מוטי.

Pizza Meter (פיצה מטר) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה