פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ומצויינות??שירות פקס אינטרנט לא אמין ולא יעיל. נושא התלונה:
מנצור ליאור שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר לפני מס' חודשים נציג שירות סיפר לי על שירות הפקס - השתכנעתי. באמת עבור מחיר לא גבוה ניתן יהיה להשתמש במחשב כפקס. מאז מסתבר השירות אינו יעיל ואינו אמין . זו לא הפעם השלישית שבה אני מנסה לשלוח פקס והפקס לא נשלח.
ניסיתי להיכנס שוב דרך הכניסה למנויים. הקלדתי שם משתמש וסיסמה.עברתי אחרי זמן מה לדף שירות לקוחות.לא פקס ולא נעליים. בתמיכה הטכנית ענתה מזכירה. מס' הפניות גדול מהרגיל.אנא התקשרו בשעה אחרת.(???)התעקשתי לחכות.יש לקוחות שממתינים לפקס.לאחר 20(!!!)דקות. מישהו ענה. הנוהל הרגיל. מע' הפעלה,control pannell וכו' וכו'. לאחר דקות ארוכות הנציג העלה את ההשערה המפתיעה "אולי התקלה אצלנו." אני הולך לבדוק. (הוא בטח התחיל לעקוב אחרי החיווט כי במשך 10 דק' נוספות לא נשמעה תנועה מהצד השני. בשלב הזה סוללת הטלפון האלחוטי קרסה. יש גבול. ולאינטרנט זהב אומר. אל תתיימרו לספק שירות שאינכם מסוגלים לספק. פקסים לא נשלחים רק למטרות חברתיות. פקסים נשלחים בידי ולידי אנשי עסקים ואי עמידה בשירות גוררת הפסדים כספיים.וההכרזות על מצויינות ושירות נראות מופרכות מאי פעם בסיטואציה שכזו. ממש לא מצאתי סיבה לחייך.
כספי סוג הנזק :
אמת ואמינות בפרסום פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה בשיחה טלפונית שערכנו עמו תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה