"חבל שתעבור למתחרים. מעכשיו תשלם פחות" |
נושא התלונה: |
יום ראשון 04 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אז ככה. כמו הרבה אחרים אני בסך הכל מצפה לטיפה של הוגנות . כלקוח ותיק שתמיד היה מרוצה מהשירות כמעט לאורך כל הדרך, נודע לי שאני פראייר אמיתי ששילם כשנתיים פי 2 יותר מהשאר ונורא התרגזתי. שנתיים אני משלם סכומים חודשיים כפולים, בזמן שאחרים, ואפילו הלקוחות החדשים דווקא, משלמים הרבה פחות ממני. הרבה הרבה פחות ממני. הבנתי את הטקטיקה. אז הצעתי את עצמי בתור לקוח חדש למתחרים לבדוק מה הם מציעים לי, והסתבר לי שהתופינים היו רבים. יש כנראה מלחמה בשוק. רשמתי את ההצעה שלהם, אבל שנייה לפני האוקיי התקשרתי לספק האינטרנט שלי. ברגע שאמרתי להם שקיבלתי הצעה טובה יותר מהמתחרים, לא עברה שניה וכבר הורידו לי את המחיר. הפלא ופלא. "חבל לעבור למתחרים גם ככה יש לך עכשיו אותו מחיר". נכון, אמרתי לעצמי... למי יש את הזמן לכאב ראש הזה, כל ההחלפות האלה, המחשב עובד בסדר עכשיו ועדיף לא להזיז כלום שלא יתקלקל. יגידו המומחים, שהפחד שלי משינוי בתור צרכן משתלט עליי. אז אכלתי את הכובע. ניחמתי את עצמי שבסך הכל אני מרוצה מה"מוצר" שלהם. הוא דווקא מאוד מתאים לי. אבל ה"שירות", מה אני אגיד לכם, טעון שיפור ביג טיים. אז למה זה צריך להיות ככה ?
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שימור לקוחות זה לא רק ברגע שהם מאיימים לעזוב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|