פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי (עקב שליחות לחו"ל )והמשך גביה למשך 3 שניםb נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 03 ביקשתי להיתנתק מהאינטרנט זהב עקב יציאה לשליחות לח"ל עשיתי זאת טלפונית . חודשים קודם גם מכרתי את דירתי בה היה ממוקם קו האינטרנט הנ"ל כך שבארץ אין לי כתובת לקבלת שירותים כול שהם. כמו כן נעשתה פעולת ניתוק לכול החברות הנותנות שירותים בבית כגון:בזק ,חשמל,מים,עיריה ,כבלים, וכ"ו לכולם העברנו הודעה .היום לאחר 3 שנים יש באפשרותי לבדוק את כרטיס האשראי שלי דרך הינטרנט וגיליתי שאני משלמת 99 ש"ח 3 השנים לחינם ואין כתובת אין מחשב זאת אומרת אני משלמת מבלי לקבל שירות או מוצר .בפועל הם לא ניתקו אותי וחייבו אותי כול חודש. פניתי היום לחב' אינטרנט זהב ונאמר לי שאין צנס שאני אקבל מהם החזר כספי רטרו כי אני לא הודעתי להם על ניתוק וכן אחד מהםמשירות לקוחות ענה לי כסף הולך כסף בא . והם גם לא בודקים עם הישתמשתי באינטרנט או לא .
ציון רציתי לדבר עם אחראי על שירות שמו אותי על הולד ואני מציינת שאני דיברתי מביתי שנמצא בבודפשט כך שעלה לי הרבה כסף ומה גם מאוד כעסתי ובחורה בשם קרן אמרה לי לא להרים את קולי ואמרה לי בזה הרגע מסתיימת השיחה ביננו וניתקה אותי וששוב ביקשתי מנהל חיכיתי כ10 דקות על הקו וניתקתי .אני מבקשת שהצדק יעשה ומהר כי אין שום הצדקה שישתמשו בכרטיס האשראי שלי מבלי שאקבל כול שירות .ואין זאת אשמתי שלא עליתי על זה מהר כמו אנשים אחרים .
אבקש את היתערבותכם כי זאת ממש עוגמת נפש ומדובר בסכום לא מבוטל של כסף ובנוסף שימוש בכרטיס האשראי שלי מבלי לקבל מוצר או שירות .תודה מראש ציפי אמרוסי
אבקש עם אפשר לשלוח לי תשובה לכתובת האימל שלי כי אנחנו לא מתגוררים בארץ .
כספי סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה על ידינו באופן טלפוני תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה