פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פקס לא אמין.הטעיית ציבור הלקוחות. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נציג השירות היה אדיב ומשכנע. ובאמת שירות הפקס נראה כמו משהו שיכול להחליף את המכשיר המגושם.. התחברתי . קיבלתי מספר. השלכתי את ארגז הפקס ועידכנתי את כרטיסי הביקור ואת בעלי המקצוע העובדים עימי. לאחר זמן מה החלו לצוץ הבעיות. נסיונות משלוח פקס חוזרים ונשנים. בזבוז שעות עבודה יקרות. טלפונים למרכז התמיכה ושם בסופו של דבר מול נציג אדיב וחסר אונים מתקבל המידע כי יש תקלה במערכת. שוב. היום אני צריך לאשר הזמנת טיסה. ניסיתי שוב שעה לשלוח פקס.יש תקלה במערכת . שוב. לפעמים השירות עובד וזה נחמד. אבל מסתבר שלא צריך להתייחס אליו כאל שירות אמין. ברגעים הפחות מתאימים ובדקות הכי לחוצות תהיה תקלה במערכת. שוב.
ואז צריך לאלתר. לאתר ולרוץ בבהילות למקום עם פקס אמין. כזה שעובד.
אתה רוצה להתנתק? שאל אותי נציג השירות. ומה?? לזרוק את כרטיסי הביקור? פנקסי חשבוניות? לקנות שוב מכשיר פקס? לבזבז שוב כסף וזמן בעדכון לקוחות וספקים בקשרי עבודה?
אם הייתי יודע שמדובר בפיס. שמדובר בהימור. שיכול להיות שאצליח לשלוח פקס ויכול להיות גם שלא הייתי מוותר על התענוג.
כשאני לא יכול לספק שירות אני לא מתיימר לספק אותו. כל פעם כשאני צריך לשלוח פקס חשוב אני מתפלל שלא תהיה תקלה במערכת. שוב.
אני מבין שיכולות להיות תקלות ולא הייתי מתלונן אם זו היתה רק הפעם הרביעית שזה קורה. אבל יש תקלה במערכת. שוב.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
לעדכן את ציבור הלקוחות כי השירות אינו אמין. לא להצ פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה באמצעות שליחת מכתב בדואר ישראל, שכן לא ניתן היה להשיגו טלפונית ולא חזר להודעותי. תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה