פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אימון באינטרנט זהב,ממש לא ההפך מsmile נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,בתאריך 30.08.06 בעלי רכש מחשב מאייבורי מחשבים,כאשר במעמד הקניה קיבלנו 3 חודשי חינם מהספקית אינטרנט זהב,עוד באותו יום שוחחתי עים נציג שירות בשם נתנאל,שהסביר לי שאכן כן יש מבצע כזה,וחיבר אותנו לאינטרנט,נתנאל התעקש לקחת ממני כרטיס אשראי,ששאלתי מדוע?הרי קיבלתי בחינם 3 חודשים,הסביר לי שזה אמור להיות לפיקדון ואין מה לדאוג לא יחחבו אותנו,הפלא ופלא בתאריך 20.12.06 אני רואה חיוב בכ"א של 86 ש"ח,שבררתי בשירות על מה חוייבתי,הוסבר לי שאחרי 3 חודשים חינם מתעדכנת חבילה "יקרה"של 55 ש"ח לחודש+שאני התחייבתי על תוכנת הגנה של 33 ש"ח,מעולם לא הסכמתי לחבילת הגנה,ולצערי לא בדקתי את חשבוני ב3 חודשים אחרונים,עקב בעיות רפואיות בבית,אני ממש זועמת..............שמחייבים אותי איך שבא להם,ועוד שיא החוצפה על חבילת הגנה שלא הסכמתי לה,אני מבקשת לקבל החזר במיידית על התעריף הגבוה החודש,וכן על חבילת הגנה,מעבר לכך שביקשתי להתנתק לאלתר,מצפה לתגובה,סיגל גבאי 052-3102025 או 054-2347224
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על 3 חודשים בגין חבילת הגנה+הפרש תעריף על המחיר הגבוה ללא ידיעה פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פנ"צ שם ותפקיד:
פנית הלקוחה טופלה על ידינו באופן טלפוני תגובה:
פנת הלקוחה טופלה על ידינו באופן טלפוני פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה