פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וחוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אנו רכשנו חבילת אינטרנט מאינטרנט זהב הכוללת בתוכה מנוי לכבלים ולאינטרנט זהב.
לאחר מספר ימים עברנו תהליך "שימור" מהחברה הקודמת, והחלטנו לבטל את המנוי באינטרנט זהב.
על מנת לוודא כי המנוי אכן נותק, יצרנו קשר עם אינטרנט זהב, הנציגה אמרה שהמנוי לא קיים.
לאחר מספר חודשים ראינו שאינטרנט זהב ממשיכה לחייב אותנו.
יצרתי קשר עם החברה בבקשה לניתוק. אמרו לי שיחזרו אליי ב- 24 שעות הקרובות על מנת לטפל בניתוק. לא חזרו. התקשרתי שוב לאחר יומיים, אמרו שיחזרו ושהנושא בבדיקה, ולא חזרו. בפעם השלישית ביקשתי לשוחח עם מנהל, הובטח שיחזרו אליי, לא חזרו.
בפעם הרביעית חזרה אליי "נציגה אחראית" שאמרה שזו אחריות שלי, ושחובתי לבדוק את חיובי האשראי שלי. הסברתי לה שביקשנו לנתק מייד לאחר החיוב, היא טוענת שאין לכך תיעוד. עד היום שילמתי 745 ש"ח על מוצר שלא השתמשתי בו.

שירות לקוחות שאומר לי ש"היית מקבלת זיכוי אם היית צודקת" הוא לא שירות!!
חב' אינטרנט זהב נהגה כאן בחוסר תודעת שירות משווע.
ביקשנו להתנתק, הם טוענים שלא, והתהליך שעברתי על מנת לנתק ארך יותר משבוע של טלפונים ועצבים.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על סך 745 ש"ח. פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברתנו אינה נוהגת למסור מידע הנוגע ללקוחותיה וכיצד התנהלו ופעלו לקוחותיה בעת התקשרותם עם חברתנו, לכן לצערנו לא נוכל לפרט ולהסביר כיצד באמת התנהלו הדברים. במידה ונקבל מגב' חגי אישור בכתב להסביר דרך אתרכם בפירוט את ההיסטוריה בתיק הלקוח שלה נשמח לעשות כן ולהעמיד את הדברים על דיוקם.
אגב ,בשיחה שערכה (4 ימים לאחר פנייתה של גב' חגי לאתרכם) מנהלת בכירה בקשרי הלקוחות של חברתנו עם גב' חגי הציעה לה הצעה חריגה וזאת מתוך ראיה שירותית - עד היום לא קיבלנו את תשובתה בעניין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה