שירות לקוי וחוסר אמינות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אנו רכשנו חבילת אינטרנט מאינטרנט זהב הכוללת בתוכה מנוי לכבלים ולאינטרנט זהב.
לאחר מספר ימים עברנו תהליך "שימור" מהחברה הקודמת, והחלטנו לבטל את המנוי באינטרנט זהב.
על מנת לוודא כי המנוי אכן נותק, יצרנו קשר עם אינטרנט זהב, הנציגה אמרה שהמנוי לא קיים.
לאחר מספר חודשים ראינו שאינטרנט זהב ממשיכה לחייב אותנו.
יצרתי קשר עם החברה בבקשה לניתוק. אמרו לי שיחזרו אליי ב- 24 שעות הקרובות על מנת לטפל בניתוק. לא חזרו. התקשרתי שוב לאחר יומיים, אמרו שיחזרו ושהנושא בבדיקה, ולא חזרו. בפעם השלישית ביקשתי לשוחח עם מנהל, הובטח שיחזרו אליי, לא חזרו.
בפעם הרביעית חזרה אליי "נציגה אחראית" שאמרה שזו אחריות שלי, ושחובתי לבדוק את חיובי האשראי שלי. הסברתי לה שביקשנו לנתק מייד לאחר החיוב, היא טוענת שאין לכך תיעוד. עד היום שילמתי 745 ש"ח על מוצר שלא השתמשתי בו.
שירות לקוחות שאומר לי ש"היית מקבלת זיכוי אם היית צודקת" הוא לא שירות!!
חב' אינטרנט זהב נהגה כאן בחוסר תודעת שירות משווע.
ביקשנו להתנתק, הם טוענים שלא, והתהליך שעברתי על מנת לנתק ארך יותר משבוע של טלפונים ועצבים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא על סך 745 ש"ח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|