פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברה למסלול חיוב אחר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2006 התקשר אליי נציג והציע לי לעבור ממסלול DIAL UP עם חיוב עבור כל יום שימוש באינטרנט, למסלול ADSL בחיוב חודשי. סירבתי ואמרתי לו שאבדוק את זה, אך בפעם הבאה שהוא צלצל וניסה לשכנע אותי ולאחר שנאמר לי שאוכל להתחרט, הסכמתי לנסות. כבר למחרת (!) צלצלתי אליהם ואמרתי שאני לא מעוניין במסלול זה ואני רוצה להישאר במסלול DIAL UP. נאמר לי כי לא ניתן לחזור בחודש זה, אבל בחודש הבא אני אחזור למסלול בו הייתי.

עד היום לא החזירו אותי למסלול בו הייתי ונאמרו לי כמה תירוצים, וביניהם:
- מסלול DIAL UP לא קיים יותר
- יש לך התחייבות לעוד חצי שנה (לא ייתכן לא התחייבתי לכלום לא בכתב ולא בע"פ !)

איני בטוח איזה מסלול יותר רווחי לי ואיזה יותר רווחי לאינטרנט זהב, אבל זה כבר עניין עקרוני.

אבקש לחזור למסלול התשלום בו הייתי ולבדוק את חשבוני בחודשים האחרונים (במידה ויתברר כי אם הייתי במסלול השני עליי לשלם יותר אני מוכן לשלם)
זלזול סוג הנזק :
חזרה למסלול התשלום בו הייתי ועליו אני חתום ובדיקת החשבונות האחרונים פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פניית אתרכם חזרנו למר שגיא, אנו שמחים כי הנושא נסגר לשביעות רצונו לאחר שקיבל את הצעתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה