פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות,מקצועיות-מהירות הורדה איטית שלא כמובטח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
בתאריך 26.2.07 התחברתי לסמייל 015 בהמלצת "yes" לצורך הגדלת הפס חיבוא לאינטרנט, וקבלתי הצעה אטראקטיבית מסמייל למהירות 2.5MB, ולאחר מיכן התחברתי... שאלתי את הנציג של החברה בשירות לקוחות- כמה UPLOAD וDWONLOAD יהיה לי??! והוא ענה באופן כל כך ברור והבטיח לי שהמהירות והאלעה יהיו ככה-DWONLOAD:312.5 KBPS (מהירות הורדה) וUPLOAD:256MB (מהירות האלעה) והסכמתי... .
עד אז הייתי לקוח של בזק 014 במהירות של 1.5MB והייתי מאוד מאוד מרוצה,מDWONLOAD ומה-UPLOAD של בזק.
אני הורדתי בעבר שהייתי לקוח של בזק בתוכנה "MOORHUNT" -תוכנה זו מורידה משרתי אימייל,שרתי אימייל מאוד מהירים ומורידים על ההגבלה של שטח פס האינטרנט ובכך בבזק הורדתי במהירות שעולה מהמגבלה של הפס הרחב של האינטרנט ב -230KBPS עד לסיום ההורדה וללא הפסקות..., ובסמייל כיום אני מוריד במהירות של 50-100KBPS ולכמה שניות מוריד על 250KBPS (כי הוא מוגבל,לא יכול להיתחבר) בתוכנה זו. (את אותו סרט,אותו קובץ מאותו שרת שהורדתי לפני כן בבזק-הוריד לי על 230KBPS באופן קבוע-ההגבלה של 1.5 היא מהירות הורדה של 187.5 KBPS) .
פניתי לתמיכה שלהם בבקשה שיסדרו את הבעייה, כל יום,כל שיחה שלי איתם הם רק מתרצים לי כל מיני דברים וברגע שהסברתי להם את מה שהסברתי לכם הם שתקו והתחילו לגםגם לי שהם לא ידוע... זה לא תלוי בהם ... מהירות השרת ועוד... , אז בזק כן אחראים לזה ולא תלויים בזה??!! הורדתי דרכם אותו דבר בתוכנה הזאת במהירות 230KBPS שהורידה לי יותר מהר מהמהירות אינטרנט של האינרט של סמייל-2.5MB.
קרו מקרים שטכנאים לא ידועים לעזור לי ביכלל וטכנאים אחרים דווקא כן... (זה תמיכה טכנית??!) שלחו את התוכנה לבדיקה בשכ"ם שלהם-לא ידוע מהזה...אמרו לי עד 24 שעות וחיכיתי לתשובה,התשובה הגיע רק לאחר 35 שעות.
לבסוף לא יכלו להתקן את הבעייה, כל הזמן שרציתי להתנתק אמרו לי-בוא נעשה הזדמנות נוספת ושוב שיחה עם הטמיכה ולבסוף לא תוקן שום דבר...
ולבסוף הסכימו לתת לי את שירות התנתקות והתחברותש להחברה ושם רציתי להתנתק, היה יל שיחה מאוד להוטה עם אותה נציגה בטלפון, בכך שהאינטרנט שהם נותנים לי הוא 2.5 MB ואין שום בעייה מצידם-לא יכולים לנתק אותי...
ולא עבר 4 ימים ממועד ההתחברות,החבילה היא עם התחייבות לחצי שנה... אבל בכל חנות,עסק בארץ ניתן לבטל עסקה עד שבועיים מראש ולקבל את הכסף חזרה או לקבל זיכוי... .
הביאו לי את המספר של התלונות שלהם, סתם הביאו לי מספר של חברת עורכי דין.. פשוט בושההה וחרפהה!!!!!
אני בסה"כ רציתי שהאינטרנט שלי יהיה מהיר וההורדה תהיהי מהירה... ולא קיבלתי את זה, רגע.. אסור להיות לא מרוצה??!! זו מדינה דמוקרטית.
אם הייתי רוצה אינטרנט יכלתי לקחת חבילה של 750KBPS אינטרנט ויהיה לי פס רחב של אינטרנט כדי לגלוש באינטרנט בלבד...

פשוט בושה!!!!
אי רודף אחריהם, שולחים אותו אחד לשני... מה זה!!??
תודו שאתם לא יכולים לתקן את הבעייה, ותגידו מצטעים ושינתקו אותי כי אני לא מרוצה...עד היום הם סוחבים אותי יותר ויותר!
דיי נמאס לי, אני כבר יותר מבין מהטכנאים שלהם?? -שירות טכני מאוד לקויי, לא יודע לעבוד.

אני מבקש התנתקות עכשיו!!! או שתתקנו את מהירות הגלישה שלי למה שהיה בבזק לפני שהתחברתי אליכם.

אני יהיה שמח אם תצרו איתי קשר ותראו למה אני מדבר ותנתקו אותי...
אם לא אני אפנה לתלונות הציבור של משרד התקשורת,ואתם יודעים טוב מאוד שאני צודק

בתודה,אלמוג נחשון בנו של מחזיק המנוי -ראובן נחשון
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי-האלעה במהירות האינטרנט או ניתוק מ015 פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
כידוע, וכפי שניתן גם לראות בהסכם ההתקשרות של מר נחשון עם חברתנו,
חברתנו אינה יכולה להיות אחראית או להבטיח את יציבותן של תוכנות להורדת
קבצים ולפיכך אינה מספקת תמיכה בעבורן. בשל רצון לשמור על פרטיותו של מר
נחשון יוסבר באופן כללי, כי לא פעם וזאת מתוך ראיה שירותית וצרכנית גרידא,
ניתנה לו תמיכה מעבר לגבולות התמיכה המקובלים. חשוב להדגיש כי חברתנו
עושה כל מאמץ להגביר את הנאת הגלישה של קהל לקחותינו.
לסיום, אנו שמחים כי פנייתו של מר נחשון נסגרה לשביעות רצונו המלאה
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה