פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לצורך נושא התלונה:
סלם אלפרד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בבדיקה שערכתי גיליתי כי משנת 2002 בא הודעתי לאינטרנט זהב על סיום ההתקשרות בינינו המשכתם לחייב אותי מידי חודש בחודשו. בדמי מנוי. ברור להם היה כי איני גולשת דרכם ופניתי אליהם מספר פעמים כולל שליחת פקס וכל פניותי נדחו. אוכזבתי קשות שגיליתי שעשיתם בחשבוני כבשלהם.
כספי סוג הנזק :
החזר כל הכספים רטרואקטיבי פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
יצרנו קשר עם מר סלם (שהינו בעל המנוי) והנושא טופל לשביעות רצון כל הצדדים תגובה:
שיחה עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה