פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשים פניתי לחברת הכבלים, אשר דרכה אני מחובר לאינטרנט, וביקשתי לקבל עסקה טובה יותר כיוון שחלפה שנה. המוקדנית הציעה לי לעבר לנטויזן, ואמרה לי שהיא עושה את כל סידורי המעבר . צלצלנו לאינטרנט זהב בבקשה להפסיק חיובים בכרטיס אשראי ושם נאמר לנו:"...אין בעיה זה מופסק מרגע זה " .
לאחר חודש אני מגלה כי אני ממשיך להיות מחויב. המתנתי עוד חודש, כיוון שחשבתי כי זהו החודש האחרון, ולהפתעתי גיליתי שאני מחוייב עוד חודש. צלצלתי וביקשתי הסבר . לאחר שיחה של כשעה , ויכוח סוער ביני לבין הפקידה היא אומרת לי תשמע אני אחזיר לך חודש מתוך שלושה שאתה מחוייב(כיוון שגם בחודש הקרוב אני יחוייב, כי זה כבר שודר לחברת האשראי ) , אמרתי שאני לא מוכן לשלם עבור שירות שלא קיבלתי, ושאני לא מוכן לשלם על טעויות של פקידות שלהם. ביקשתי לדבר עם אחראי, נמסר לי כי אין הם מעבירים אחראים ללקוחות. לבסוף החליטה כי היא מחזירה לי חודשיים, ושוב התעקשתי ולבסוף אמרה שתחזיר לי הכל. נכון להיום קיבלתי זיכוי של חודש אחד בלבד !!!!
כספי סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה בשיחה עמו והנושא נסגר לשביעות רצון כל הצדדים תגובה:
שיחה עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה