פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תפקוד של המערכת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חבילת גלישה של אינט' זהב. ביקשתי בזמן הרכישה אינטרנט ללא חייגן והתנתי את המעבר עלייהם בזאת.
נציגת המכירות הודיעה לי לאחר המתנה שיש אישור ויהיה לי אינטרנט ללא חייגן.
לאחר ההתקנה בביתי ולאחר שלא הייתה לי גיה מיידית לרשת הבנתי שנתקעתי ואני חייב להוריד חייגן ע"מ להתחבר.
התקשרתי לשרות והודעתי להם על הטעות שעשו.
הנציגה אמרה לי שבפרטי הרכישה לא מופיעה הוראה לאינטרנט ללא חייגן.
הסברתי לה את התנאי שהצבתי לפני הצטרפותי(חבילה ללא חייגן כפי שהיה לי עם הספק הקודם שאגב היה יקר ב7 שקלים בסה"כ).
היא התחילה עם סדרת שאלות על הצורך שלי באינטרנט ללא חייגן דקות ארוכות.
לאחר התעקשות מצדי הוסיפה הערה ואמרה שתוך 3 יורד החייגן.
את אותה שיחה בדיוק ביצעתי שוב 3 פעמים נוספות מהתחלה ועד סופה מכיוון שלא היה כל תיעוד לאף אחת מהשיחות והבעיה מן הסתם, לא נפתרה.
החלטתי לחזור לספק האינטרנט הקודם שלי לאחר תקופת אי נוחות שנגרמה ע"י אינטרנט זהב וחשבון טלפון עם לפחות שעתים וחצי זמן אויר בזבוז.
התיעלות פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
בפניה זו לא הושארו פרטים מזהים ולפיכך לא נוכל לתת מענה לגוף הפניה.
יחד עם זאת נשלח מייל לכתובת הדוא"ל המוזכרת לשולח על מנת שייצור עימנו קשר בעניין.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה