פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליח להתנתק ולהוכיח ש"אין לי אחות" נושא התלונה:
פריד אהוד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט שנה (ביולי 06) התקשרתי לאינטרנט זהב וביקשתי להתנתק...כמובן שביקשו את כל הפרטים האפשריים- תעודת זהות/ כרטיס אשראי/ חשבון בנק/ כתובת/ תאריך לידה וכו'...הטלפנית שאלה למה? אמרתי שהמחיר לא מתאים והם עידכנו מחיר מבלי ליידע אותי...היא ניסתה לשכנע אותי להמשיך ושיורידו במחיר, אני לא הסכמתי ובזאת תמה השחיה
מאז חודש אוקטובר 06 אני גולש בנטוויז'ן, ופתאום מגלה שגם אינטרנט זהב מחייבים אותי, פשוט שיא החוצפה....
מדוע אני פונה אליכם ולא אליהם? :
1. אין באתר שלהם מייל ישיר לתלונות לקוחות
2. בעבר הם ענו שהסכמתי להמשיך לגלוש איתם למרות שלא היו דברים מעולם, המוקדנית פשוט מקלידה "הלקוח הסכים לאחר שיכנועים רבים...." מקבלת בונוס וזהו! ולך תוכיח שאין לך אחות
זיכוי כספי מלא מיום התחברותי לנטוויז'ן והתנצלות על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
בהתאם לתיעוד שבמערכות חברתנו, באמצע אוקטובר 2006 שוחח מר פריד עם מנהלת במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו בשיחה זו סוכם בהתאם לבקשת מר פריד כי מינויו ישאר פעיל כאשר בתום המועד יוכל מר פריד לבצע כל פעולה על פי רצונו. ראוי לציין כי מאז ועד לאוגוסט 2007 לא פנה מר פריד לחברתנו כלל. עם קבלת פנייתו שוחח מר פריד עם מנהלת במחלקת שירות הלקוחות אשר ניתקה את מינויו בהתאם לבקשתו.
לעניין סעיף 1 לשאלת מר פריד, דרך אתר השירות של חברתנו ניתן ליצור קשר עם המחלקות השונות בחברתנו כמו כן ניתן ליצור קשר עם פניות הציבור, מנהלי המחלקות השונות ואף עם הסמנ"כלים השונים. (כל זאת בכתובת הבאה) http://www.smile.net.il/about/16.1.asp
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה