פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים למרות בקשות חוזרות ונישנות בפקסים ולנציגי שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התגוררתי בדירה שכורה בה קיבלתי שירות קו טלפון ואינטרנט מבזק. הודעתי לבזק מבעוד מועד על רצוני לנתק השירות. הודרכתי מה עלי לעשות (פקס ונציג) ומייד ביצעתי. ראיתי חיוב בחשבוני, למרות בקשותיי. מאז החלו שיחות טלפון כושלות עם הרבה נציגי שירות שלא היו ממש מעוניינים לפתור את הבעיה. כי כנראה זה שרציתי להפסיק שירות, גרם לחברה לחשוב שאין תמורה ממני ולא כדאי להשקיע בלקוח כזה.
שוב, פקסים ותחנונים לקבל כספי חזרה. ולא. לא עוזר. אנא עזרתכם מול הגוף חסר היעילות הזה, שכמובן איבד במקרה כזה עשרות לקוחות קרוביי. אנא עזרו כדי שכספי יוחזר, שהרי לא קיבלתי שום שירות בזמן בו נגבה הכסף, ובזק מתעדת וידעה זאת.תודה
כספי סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תלונה זו הופנתה כנגד בזק ולא דרך smile – אינטרנט זהב

אנא העבירו אותה לגורם הרלוונטי

תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה